tromaktiko: Έβαζα κιλά για να τραβάω την προσοχή των δικών μου"

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Έβαζα κιλά για να τραβάω την προσοχή των δικών μου"



Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου βρέθηκε στην παρέα της Ελένης Μενεγάκη και μίλησε για την μητρότητα, τα κιλά που είχε στην εφηβική της ηλικία και για το συγκρότημα που έχει με τους φίλους της.


«Έχω βαρεθεί να έρχομαι κάθε χρόνο στην εκπομπή σου και να μην έχω ακόμα παιδί. Θέλω να κάνω ένα παιδί», είπε η γλυκιά ηθοποιός για την επιθυμία της να γίνει μητέρα.«Πώς θα βάλουμε μπροστά με το σύντροφό μου, όταν εκείνος είναι στο Λος Άντζελες;» πρόσθεσε.
Η αυξομείωση του σωματικού της βάρους ήταν ένα θέμα που την απασχόλησε έντονα στα χρόνια της εφηβείας: «Έβλεπε η μητέρα μου πως πάχαινα και μου έλεγε να πάμε μαζί στο γυμναστήριο και εγώ απαντούσα πως δεν θέλω. Έβαζα κιλά κυρίως για να τραβήξω την προσοχή των δικών μου».
Η Πηνελόπη δεν έκρυψε την αγάπη της για την μουσική και αποκάλυψε ότι ντρέπεται όταν τραγουδάει για το τηλεοπτικό κοινό «Τραγουδάω. Μαζί με κάποιους φίλους μου αποφασίσαμε να κάνουμε μία μπάντα, τους «Mamacita», και τώρα θα κάνουμε και κάποιες εμφανίσεις.
Ακόμα δεν έχουμε δικά μας τραγούδια. Ερμηνεύουμε ξένα κομμάτια διασκευασμένα. Ντρέπομαι όταν τραγουδάω στην τηλεόραση».

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=28179&catID=8

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!