tromaktiko: Εξώδικος ενημέρωση του Α. Ιωαννίδη

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Εξώδικος ενημέρωση του Α. Ιωαννίδη



ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ  ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΕ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΑΟΚ ΠΡΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥ
Είμαι από την 18/1/2002, δηλαδή από 19 ετών, ενεργός επιχειρηματίας της Θεσσαλονίκης είτε σε προσωπικές επιχειρήσεις που έχω δημιουργήσει ,είτε συμμετέχοντας σε οικογενειακές επιχειρήσεις- κολοσσούς της πόλης αυτής.
Είμαι πτυχιούχος οικονομικών του πανεπιστημίου KINGSTON UNIVERSITY της Αγγλίας έχοντας επίσης μεταπτυχιακό στον τομέα της Ψυχολογίας από το ίδιο πανεπιστήμιο. Δηλώνω αρκετά έσοδα και φορολογούμε νόμιμα εδώ και 10 χρόνια τουλάχιστον .Συμμετέχω σε επιχειρήσεις εμπορικές , παροχής υπηρεσιών ,αλλά και επιχειρήσεις που απευθύνονται στον αθλητισμό και τον πολιτισμό. Την 1/12/2010 ύστερα από μήνυση διαφόρων προσώπων κατά εμένα αλλά ταυτοχρόνως άγνωστα σαν όνομα και κατ` εικόνα σε εμένα συλλήφθηκα από τις αστυνομικές αρχές και ακολούθησα την διαδικασία του αυτοφώρου όπως ορίζει η ποινική δικονομία ότι πρέπει να γίνει. Όλο αυτό ήταν κάτι πρωτόγνωρο για εμένα αλλά και αναμενόμενο ότι μπορεί και να μου συμβεί κάποια στιγμή διότι κάποιοι άνθρωποι ενέργησαν παράνομα εναντίων μου τα προηγούμενα χρόνια αποσπώντας μου με διάφορους ποινικά κολάσιμους τρόπους χρηματικά ποσά και εγώ κινώντας όλες τις νόμιμες διαδικασίες χωρίς φόβο και με ατελείωτο ήθος κατάφερα να τους βάλω σε μια δύσκολη ποινική θέση ενώ αυτοί προσπαθούν εδώ και χρόνια να μου δημιουργήσουν πρόβλημα χωρίς μέχρι πρόσφατα να πετύχουν τον σκοπό τους. Φυσικά λόγω ότι ήμουν ,είμαι και θα είμαι αθώος για τις καταγγελίες αυτές που υπήρχαν αφέθηκα ελεύθερος άμεσα χωρίς κανένα περιοριστικό όρο από την εισαγγελία πλημμελειοδικών διότι τα στοιχεία δεν ήταν επαρκή για να μου απαγγελθούν σαφής κατηγορίες. Όλο αυτό το δυσάρεστο συμβάν για εμένα διήρκεσε παρά μόνο κάποιες ώρες. Όμως από ότι διαπίστωσα αργότερα αφού ενημερώθηκα από διάφορους συνεργάτες μου είτε στις προσωπικές μου επιχειρήσεις αλλά και σε άλλες που συμμετέχω σαν διοικητικός παράγων ( ΚΑΕ ΠΑΟΚ) το θέμα της λογικής σύλληψης μου με βάση την κάθε μήνυση που έχει δικαίωμα να καταθέτει ο καθένας εναντίων του καθενός ,έχει δεν έχει στοιχεία ,αλλά με γνώμονα ότι η αστυνομία πρέπει να προχωρήσει σε όλες στην διαδικασία του αυτοφώρου πήρε τεράστιες διαστάσεις χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο επειδή κάποιοι με πονηρούς ,εγκληματικούς ,η προσωπικούς συμφεροντολογικούς σκοπούς προσπάθησαν να με διασύρουν μέσω αυτούς του ατυχούς συμβάντος. Όμως φυσικά λόγω της επιχειρηματικής ιδιότητας μου και με ώριμη σκέψη αποφάσισα να μην γίνει το χατίρι κανενός και να προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για προστασίας της προσωπικότητας μου αλλά και της επιχειρηματικής αλλά και ιατρικής ιστορίας της οικογένειας μου στην πόλη της Θεσσαλονίκης την οποία δεν έχει κανένας δημοσιογράφος , κανένα κανάλι η ραδιόφωνο και γενικότερα καμία ανθρώπινη οντότητα δικαίωμα να προσβάλει ειδικότερα για προσωπικά του συμφέροντα η συμφέροντα τρίτων. Επίσης ενημερώνω οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο ότι ουδέποτε παραιτήθηκα από την θέση μου στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ παρόλο τις λογικές πιέσεις που δέχτηκα από τους συνεργάτες μου εκεί διότι ποτέ μου δεν έμαθα να πηδώ από το τρένο στα δύσκολα αλλά μάλιστα τα δύσκολα είναι η διασκέδαση μου και το νόημα της ζωής μου σαν επιχειρηματία. Αν κρίνεται ένας νεαρός άνθρωπος ο οποίος δραστηριοποιείται από μικρός επιχειρηματικά έχοντας πετύχει πολλά πράγματα έτσι από ένα τυχαίο συμβάν τότε ο κριτής του είναι τουλάχιστον κοινωνικά αμόρφωτος , προκατειλημμένος και ποινικά διωκόμενος από δω και πέρα άμεσα , διότι ο κάθε άνθρωπος πρέπει να πληρώνει αργά η γρήγορα τα λάθη του. Όσον αφορά το θέμα του ΠΑΟΚ σαν ΚΑΕ προς το παρόν αλλά και σαν ΠΑΕ αργότερα με τη πρώτη ευκαιρία θα κατεβάσω δικιά μου προτεινόμενη 5μελής σύνθεση αποτελούμενη από νεαρούς επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης με αγνή πρόθεση ,οικονομική άνεση και οντότητα , υπό ηγεσία δικιά μου, και με άμεσο τρόπο αποπληρωμής ενός αρκετά μεγάλου μεγάλου μεγέθους των χρεών και να οδηγήσουμε τον ΠΑΟΚ εκεί που εδώ και χρόνια από μικροί ονειρευόμαστε.

Με τιμή και ήθος
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!