tromaktiko: Χρόνια πολλά κοριτσάκι μου!

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Χρόνια πολλά κοριτσάκι μου!



Κοριτσακι μου γεια σου...
Μπορει να μας χωριζουν αρκετα χιλιομετρα και παλι αποψε, βλεπεις οι στοχοι μου και ο χαρακτηρας μου με οδηγησανε μακρια σου...
προσπαθω να κοιταω μπροστα παρα τα οσα γινονται γυρω μας και κανω οτι μπορω να εξασφαλισω το καλυτερο και για μενα αλλα και για σενα..
Ειμαι απο τους ανθρωπους που θελουν να κρατανε παντα την τυχη στα χερια τους, και συ το ξερεις πια καλυτερα απ’ολους..
Μακαρι όμως να μπορουσα σημερα, αυτή την ημερα μονο, να κάνω μια παρένθεση..να παγωσω λιγο τον χρονο για να βρεθω κοντα σου..
Μπορει η ωρα της επιστροφης μου να πλησιαζει, και η Ελβετία να αρχιζει να μοιαζει ανάμνηση.. κι όμως.. θα εδινα τα παντα να μπορούσα να ήμουν έστω για ένα λεπτο απόψε κοντά σου... απόψε...
Απόψε που γιορτάζεις κοριτσάκι μου..
Σου εύχομαι κάθε επιτυχία στην ζωή σου, πάντα με υγεία και καλούς φίλους και για εμένα μην ανησυχεις... καπου εκει γύρω σου θα ειμαι πάντα..
Να εχεις μια υπέροχη βραδυα...
Τα λεμε σύντομα..
Σ’ αγαπάω

Κ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!