tromaktiko: Απάντηση: αδέσποτα και Δήμος Ασπροπύργου

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση: αδέσποτα και Δήμος Ασπροπύργου



Καλησπέρα θα ήθελα και εγώ να εκφράσω τα παραπόνα μου για τον χειρότερο δήμο ολόκληρης της αττικής...
κάλεσα στο τηλέφωνο τον δήμο Ασπρόπυργου έναν μήνα πριν τις εκλογές περίπου για να τους πω για κάποια αδέσποτα σκυλιά ,τα οποία ήτανε σε αθλία κατάσταση.. για να δούμε πως μπορεί ο δήμος να συμβάλλει στην θεραπεία τους και στην μεταφορά τους.
Μίλησα με έναν κύριο (ο Θεός να τον κάνει) αγενέστατο ,που μάλλον είχε την εντύπωση ότι μιλούσε στην γυναίκα του, ο όποιος είναι και ο γραμματέας του αντιδημάρχου (δυστυχώς δεν κράτησα το όνομα του). Ρωτώντας τις παραπάνω πληροφορίες μου απάντησε ότι ο δήμος δεν παίρνει χρήματα για τα αδέσποτα όπως οι υπόλοιποι δήμοι!!! Μου είπε ότι τέτοια περιστατικά τα αναλαμβάνει η φιλοζωική της περιοχής ..και όπως ήταν φυσικό του ζήτησα το τηλέφωνο της φιλοζωικής για να πάρω την εξής τραγική απάντηση...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟ....και νευριασμένος μου έκλεισε βιαστικά το τηλέφωνο!
θα ήθελα να απονέμω ένα ΟΣΚΑΡ στον εν λόγο κύριο...το ΟΣΚΑΡ του πιο αδιάφορου ,του πιο αγενή και του πιο απαράδεκτου υπαλλήλου σε δήμο. Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι θα δώσω ΟΣΚΑΡ σε όλους τους υπαλλήλους και πάνω από όλα στον ΔΗΜΑΡΧΟ που μόνο δήμαρχος δεν θα έπρεπε να είναι!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!! ΓΙΝΑΤΕ ΔΙΑΣΗΜΟΙ!
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!