tromaktiko: Σχετικά με την απάντηση γονέα για την επίσχεση εργασίας

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Σχετικά με την απάντηση γονέα για την επίσχεση εργασίας



Αξιότιμε κύριε/α
Τις διδαχές σας περί ηθικής να τις μεταλαμπαδεύσετε στα παιδιά σας, τα οποία, εν αντιθέσι με ότι συνέβαινε πριν από δεκαετίες, στερούνται αυτής.
Εν ολίγοις απαγορεύω στον οιονδήποτε να με χαρακτηρίζει ως ανήθικη εκπαιδευτικό...
ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ΘΑ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ?? ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΣΤΕΙ ΜΙΑ ΤΡΟΠΟΝ ΤΙΝΑ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΕΣ Κ ΚΡΙΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ??
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ,ΦΙΛΤΑΤΕ,ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΕΜΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ-ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ(Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΜΟΥ) Ο Φ Ε Ι Λ Ε Ι ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ Κ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ ΜΟΥ!!!!

Κ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ????

ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΚΟΥΡΕΛΙΑ??????!!!

ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ Κ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ???

Κ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ???!!!!

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΕΙ Ο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ Κ ΗΘΙΚΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΤ ΕΣΑΣ??
αγαπητε/η...Βιοπορίζομαι απο το επαγγελμα μου ξέρετε...

έχετε τη συναίσθηση των οσων υπαγορεύεται με άκρατο σαρκασμο κ ειρωνία???

Μπορω να δεχτώ γόνιμη κριτική από επιστήμονες της αγωγής, ανθρώπους με παιδαγωγική ια το εκπαιδευτικό μου κατάρτιση ΜΟΝΟΝ για το εκπαιδευτικό μου έργο στα πλαίσια της βελτιωτικής αξιολόγησης στη διδασκαλία μου...ΟΧΙ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ..ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ Κ ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ ΚΑΘ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΩΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ...

ΟΥΤΕ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΕΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ Κ ΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΦΑΩ!

ΔΙΑΚΡΙΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΟΥ!

ΚΡΙΝΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΙΖΕΣΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ(ΤΟΜΑΣ ΕΝΤΙΣΟΝ)

ΑΑ...ΕΠΙΣΗΣ:Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΣΚΕΙ ΔΙΑΒΙΟΥ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ,ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ...(ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ-skinne
αντε κ χαιρετα μας τον πλατανο...

κυρια αριστη-εκπαιδευτικοσ επι το εργον
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!