tromaktiko: Μαρία Γεωργιάδου: Προτιμά το θέατρο από την τηλεόραση

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Μαρία Γεωργιάδου: Προτιμά το θέατρο από την τηλεόραση



Τελικά η τηλεόραση δεν είναι αυτοσκοπός για τους ηθοποιούς τόσο, όσο είναι για τους διάφορους παρουσιαστές και πανελίστες.
Η Μαρία Γεωργιάδου είναι η απόδειξη:
«Η τηλεόραση δεν μου λείπει, γιατί δεν...
 γράφω τα σενάριά μου κι επίσης δεν έχω χρόνο, παίζω στο θέατρο, γράφω κάθε μέρα κι έχω κι ένα παιδί» δήλωσε η πρωταγωνίστρια της παράστασης «Θέλμα και Λουίζ».

Βέβαια, λόγω της οικονομικής κρίσης δεν αποκλείει τίποτα.

Αν σου γινόταν πρόταση από ένα reality, θα το σκεφτόσουν σοβαρά;

«Δεν μου έχει γίνει κάποια πρόταση και γι’ αυτό δεν το σκέφτομαι. Στις μέρες μας δεν πρέπει να απορρίπτουμε τις προτάσεις. Καλό είναι να σκεφτόμαστε πολύ σοβαρά, πριν απαντήσουμε».

ΠΗΓΗ: People
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!