Το κλιματιστικό όπως με ενημέρωσε ο πωλητής θα το παραλάμβανα την Δευτέρα 13/12/2010.
Την Δευτέρα 13/12/2010 επικοινώνησα με κάποια τηλεφωνήτρια στο κατάστημα του Ρέντη(210-5695549) ώστε να διαπιστώσω την πορεία της παραγγελίας, και αφού μου ζήτησε τον κωδικό πελάτη και τα σχετικά μου είπε ότι θα με καλέσει σε 5 λεπτά ώστε με ενημερώσει.
Περίμενα παραπάνω από 1 ώρα αλλά καμμία απάντηση. Έτσι αποφάσισα να ξανακαλέσω το κατάστημα του ρέντη για να ρωτήσω τι συμβαίνει αλλά καμμία απάντηση δεν έλαβα.
Μετά από επανηλημένες προσπάθειες πάνω από δύο ώρες δεν απαντούσε κανείς στο τηλέφωνο.
Τελίκα μετά από συνεχείς προσπάθειες και επικοινωνία με τα κεντρικά της ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ μία κοπέλα σηκώνει το τηλέφωνο (210-5699592) και πριν προλάβω να ρωτήσω σχετικά με την παραγγελία, η τηλεφωνήτρια αγενέστατη και χωρίς καθόλου τρόπους μου κλείνει το τηλέφωνο.
Μετά από αυτό εξοργισμένος πηγαίνω στο κατάστημα για να παραπονεθώ και να ακυρώσω την παραγγελία λογω της αγενούς συμπεριφοράς από τους υπαλληλους του συγκεκριμένου καταστήματος μια κοπέλα στο ταμείο με κάτι μουτρα μέχρι το πάτωμα με ενημερώνει ότι δεν γίνεται να ακυρώσω την παραγγελία και με παραπέμπει στον πωλητή που είχα επικοινωνήσει την Παρασκευή.
Στο συγκεκριμένο πωλητή έκανα τα παράπονα σχετικά με το συμβάν και εκείνος το μεταβίβασε στον προιστάμενο. Απαντήση σχετικά με την συμπεριφορά της υπαλλήλου δεν έλαβα και θα ήθελα να να διαμαρτυρηθώ μέσω του τρομακτικού για την αγενή αυτή συμπεριφορά της υπαλλήλου.
Υ.Γ. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται ανάρτηση για το συγκεκριμένο κατάστημα στο τρομακτικο σχετικά με το συγκεκριμένο κατάστημα(http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_3638.html)
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ