Οι συμμετοχές που κοστίζουν πολλές εκατοντάδες ευρώ σε κάθε εταιρία, ήταν σημαντικά λιγότερες με αποτέλεσμα να πάρουν τα περισσότερα βραβεία εταιρίες εύρωστες, που βγαίνουν αλώβητες από την κρίση λόγω συμβολαίων που είχαν κάνει με μεγάλους πελάτες τους πριν τον πανικό, αφού αυτές είχαν την οικονομική άνεση να δηλώσουν τις περισσότερες συμμετοχές.
Έβλεπες περιφερόμενους επιδειξιομανείς διαφημιστές να κουβαλάνε 10-10 τα βραβεία ενώ άλλοι έκαναν ηχηρές απουσίες. Υπήρξαν εταιρίες που λόγο κρίσης, δεν στάθηκαν ικανές να στείλουν ούτε έναν αντιπρόσωπο τους στην τελετή μιας και το κόστος εισόδου για 5 άτομα θα άγγιζε την αξία ενός χαμηλού μισθού. Στα πηγαδάκια όλοι μιλούσαν για την οικονομική κατάσταση και την αδράνεια των πελατών τους, ενώ τραγική ήταν συνολική τελετή που αντικατόπτριζε τη δυσκολία πληρωμής μιας πιο λαμπρής τελετής.
Οι εταιρίες ενώ αντικειμενικά δεν σταυρώνουν καμία ιδιαίτερα κερδοφόρα δουλειά πλέον, είναι χωρισμένες σε δυο στρατόπεδα. Σε αυτές που είχαν έτοιμα συμβόλαια πριν την κρίση και σε αυτές που καθημερινά βαδίζουν σε τεντωμένο σκοινί. Αυτή η διαφοροποίηση προκαλεί μια ιδιότυπη κόντρα που στεναχωρεί και διχάζει. Τουλάχιστον στον τομέα του internet το site που βραβεύτηκε ως το καλύτερο της χρονιάς είχε τη σύμφωνη γνώμη όλων. Ελπίζουμε να ανακάμψει σύντομα αυτός ο δημιουργικός τομέας της διαφήμισης, γιατί τα πράγματα είναι ζόρικα. Συγχαρητήρια στους νικητές συναδέλφους
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ