Στη Θεσσαλονίκη υπήρχαν στοιχεία ότι κάτι συνέβαινε που για περίεργους λόγους δεν έτυχαν της κατάλληλης αξιολόγησης.Η Διοικητική αδράνεια έχει κοστίσει ακριβά στον Οργανισμό και σε Χρήμα και σε Φήμη.Φέτος, οι περιπτώσεις καταχρήσεων "σκάνε" η μια μετά την άλλη, η δε μείωση των εσόδων του Ομίλου( σε σχέση με το 2009) θα αγγίξει τα 80 εκατομμύρια ΕΥΡΩ.Του χρόνου τα Έσοδα αναμένεται να μειωθούν άλλο τόσο, σε σχέση με φέτος.Τίποτα και κανείς δεν κινείται.Κανείς αρμόδιος δεν αγχώνεται.Ποντάρουν ίσως στο ότι μπορεί να πουληθεί "το μαγαζί" και να πετάξουν την ευθύνη.Κάποιες μικροσκοπιμότητες έβαλαν χρήσιμα μυαλά στο περιθώριο.Κάποιες πιέσεις εμπόδισαν τους αρμόδιους να παρέμβουν σε όλες τις περιπτώσεις αποφασιστικά-με την πρώτη ένδειξη παρέκκλισης-με αποτέλεσμα οι υποθέσεις να εξελίσσονται και να βρίσκεται ο Οργανισμός, κάθε βδομάδα, μπροστά από καταστάσεις και φαινόμενα που αμαυρώνουν το κύρος του.Είναι βέβαιο ότι ορισμένοι, που οι Συνάδελφοι τους έδωσαν με την ψήφο τους αυξημένες αρμοδιότητες και υποχρεώσεις, δεν αντιλήφθηκαν έγκαιρα την κρισιμότητα των καιρών και ακολούθησαν την πεπατημένη προηγούμενων χρόνων, που όμως τότε τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά και για τον ΕΛΤΑ και για τη Χώρα.Ποτέ βέβαια δεν είναι αργά.Μπορούν να αλλάξουν την ατζέντα των ενεργειών τους έστω και τώρα.Οι δε Διοικήσεις της Μητρικής και των Θυγατρικών, οφείλουν άμεσα να μας πουν αν μπορούν και αν θέλουν να "ματώσουν" και να αναστρέψουν τη φθίνουσα πορεία του Ταχυδρομείου.Εξυπακούεται ότι σε περίπτωση που η απάντηση είναι αρνητική, αν δηλαδή ούτε οι ίδιοι πιστεύουν ότι θα προσφέρουν και θα τα καταφέρουν, τότε οφείλουν να τα μαζεύουν και να φεύγουν.
ΔΑΚΕ ΕΛΤΑ