tromaktiko: Δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι



Διαβάζω καθημερινά τις απόψεις αναγνωστών για την κόντρα που ξέσπασε μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών υπαλλήλων
.Σεβαστές κάποιες απόψεις,γραφικές  κάποιες άλλες.Ειλικρινά λυπάμαι άν μας έβαλαν στο τρυπάκι του " διαίρει και βασίλευε ".

Η αλήθεια όμως είναι η ίδια που ίσχυε πάντα.Οι δημόσιοι υπάλληλοι,πάντα απολάμβαναν προνομίων, άγνωστα για τον εργαζόμενο στον ιδιωτικό τομέα. Κλασσικό κολοβάρεμα,τουπεδάκι, αναρρωτικές και αργίες η μία πίσω απο την άλλη.Και το βασικότερο, οτι αμοίβονταν για κάτι που ήταν ανίκανοι και πολύ λίγοι να παρέχουν.
Σίγουροι για την μονιμότητα τους βρέξει χιονίσει, δουλεψουν η κοπροσκυλιάσουν.Και όλα αυτά υπο την ανοχή του κράτους και των εκάστοτε πολιτικών που τους  προωθούσαν για να πάρουν ψήφους. Ρουσφετάκια δλδ.

Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι είναι αυτοί που κάθε επιχείρηση στηρίζει την πρόοδο και την ευημερία της.Μόνιμα ανασφαλείς γιατί δεν ξέρουν το αύριο τι τους ξημερώνει,  υπάλληλοι που αν δεν δουλέψουν απλά πάνε σπίτι τους.

Εγώ λοιπόν,τυχαίνει να είμαι ιδιωτική υπάλληλος 34 χρόνια.Ευχαριστώ τον θεό που με βοήθησε να εργάζομαι σε μια επιχείρηση που όλοι είμαστε σαν οικογένεια.
Ουτε πόδια ανοίξαμε, ουτε κατουρημένες ποδιές φιλήσαμε, ουτε πριονήσαμε την καρέκλα συναδέλφου.Απλά δουλέψαμε και αγαπήσαμε αυτό που κάνουμε.
Στα εύκολα και στα δύσκολα, πάντα στις επάλξεις.

Και ρωτάω λοιπον....γιατί θα πρεπει να ανέχομαι να μου μειώνουν την νοημοσύνη κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι, που μόνο μιζέρια και κακομοιριά βγάζουν,και διορίστηκαν από διάφορα κομματόσκυλα ? Δεν γουστάρω να τους πληρώνω ουτε επιδόματα ούτε τίποτα.Στη τσέπη μου θέλω να κάνω κουμάντο και είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου  να έχω τέτοια άποψη. Για νά σέβεσαι κάποιον, πρέπει αυτός να σου εμπνέει σεβασμό. Πόσες φορές δεν είχα την επιθυμία να βουτήξω από το μαλλί κάποιον δημόσιο υπάλληλο  που με απαξίωνε .... Να τον πλακώσω στα χαστούκια γιατί δεν έκανε την δουλειά για την οποία τον πλήρωνα.Ν α αφήνει στο έλεος ηλικιωμένους να περιμένουν στην ουρά και να χαχανίζει με συναδέλφους.

Γιατί λοιπόν πρέπει να συζητάμε για τα αυτονόητα ??? Λυπάμαι πραγματικά και μόνο, για τους άνεργους του ιδιωτικού τομέα και τους εύχομαι απο την καρδιά μου να τους ξημερώσει
μια καλυτερη ημέρα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!