Για πρώτη φορά στην ιστορία της λοιπόν –διορθώστε με αν κάνω λάθος- στην γκάμα της BMW θα υπάρχει και μοντέλο με κίνηση στους εμπρός τροχούς σύμφωνα με το Autocar (παρότι το 80% των κατόχων της Σειράς 1 θεωρούν ότι το αυτοκίνητο τους είναι προσθιοκίνητο). Ο λόγος για τον αντικαταστάτη της 1-Series –με το κωδικό όνομα UKL, το ακρωνύμιο των λέξεων Unter Klasse- ο οποίος αναμένεται το 2013. Αλλά μην ανησυχείτε οι φανατικοί της γερμανικής φίρμας, δεν θα είναι αποκλειστικά μπροστοκίνητη. Προς το παρόν το ρεπορτάζ αναφέρει ότι θα υπάρχουν δύο εκδόσεις της 1-Series με κίνηση μπροστά, ένα πεντάθυρο hatchback και μία estate εκδοχή της επερχόμενης σειράς 1. Κατά τα άλλα, η γκάμα θα συμπληρώνεται από ένα τρίθυρο hatchback, ένα πεντάθυρο hatchback, ένα κουπέ και ένα κάμπριο όλα με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Οι UKL εκδόσεις θα διαφέρουν σημαντικά σε σχέση με τις πισωκίνητες 1-Series. Η βασική διαφορά είναι ότι θα έχουν τον κινητήρα τους τοποθετημένο εγκάρσια κάτω από ένα σχετικά μικρότερο καπό σε αντίθεση με την διαμήκη αρχιτεκτονική που θα έχουν οι πισωκίνητες. Αυτό οδηγεί και σε άλλες διαφορές. Τα A-pillars θα εμφανίζονται πιο κάθετα όπως και το παρμπρίζ και όλη η καμπίνα θα είναι μετατοπισμένη ελαφρώς προς τα εμπρός με μεγαλύτερο άνοιγμα των θυρών. Επίσης καθώς η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, από το εσωτερικό δεν θα περνάει ο άξονας μετάδοσης που σημαίνει επιπλέον χώροι και ελευθερίες στον σχεδιασμό. Πηγές εκ των έσω αναφέρουν ότι οι UKL θα διαθέτουν το “σουλούπι” της 5-Series GT υπό κλίμακα.
Αλλαγές θα υπάρχουν και στον τομέα των κινητήρων αφού κίνηση στην νέα 1-Series θα προσφέρουν νέοι τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι turbo diesel και βενζινοκινητήρες. Με χωρητικότητα 1.5 λίτρα και turbo –γνωστοί με την κωδική τους ονομασία N37 και Ν38- οι νέοι τρικύλινδροι είναι σχεδιασμένοι με βάση την 500cc-ανά-κύλινδρο φιλοσοφία της BMW όπως άλλωστε και ο νέος δίλιτρος τετρακύλινδρος με turbo που θα κάνει την εμφάνιση του αργότερα.
Οι UKL δεν θα διαθέτουν στην γκάμα τους εξακύλινδρα σύνολα καθώς αυτά είναι σχεδιασμένα μόνο για διαμήκη τοποθέτηση αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα μείνει χωρίς sport έκδοση. Φήμες αναφέρουν ότι σχεδιάζεται η αναβίωση του “ti” ονόματος σε μία έκδοση με τον δίλιτρο turbo βενζινοκινητήρα με απόδοση 200+ άλογα που θα ανταγωνιστεί το Golf GTI. Αυτά προς το παρόν, θα είμαστε εδώ να σας ενημερώσουμε για οτιδήποτε καινούριο εμφανιστεί στα επόμενα 2 χρόνια !
http://www.autoblog.gr