tromaktiko: Απάντηση στο "Κρατήσεις μέσω Booking.com"

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση στο "Κρατήσεις μέσω Booking.com"



Έχεις κάθε λόγο να θυμώνεις για την απρεπή αυτή συμπεριφορά. Εξ ολοκλήρου υπευθυνος για την λανθασμενη κράτηση είναι ο ξενοδόχος ή ο εξουσιοδοτημένος από αυτόν διαχειριστης κρατήσεων ...
του ξενοδοχείου αφού στο συγκεκριμένο κανάλι διανομής (περί αυτού πρόκειται) ο ξενοδόχος "ανεβάζει" διαθεσιμότητες δωματίων και τιμοκαταλόγους. Αν αυτός λοιπόν αμέλησε να ενημερώσει τον ιστότοπο για την ανεπάρκεια δωματίων δεν φταίει το ότι έκανες εσύ καθυστερημένα την κράτηση σου. Μάλιστα πολλά είναι τα ξενοδοχεία που εμφανίζουν διαθεσιμότητα έως και την τελευταία στιγμή. Η booking.com ενημερώνει την ίδια στιγμή ταυτόχρονα με email αλλά και fax το κάθε ξενοδοχείο για κάθε νέα κράτηση.
Το ξενοδοχείο προφανώς έκανε υπερκράτηση (overbooking) αλλάδυστυχώς δεν σε προστάτευσε όπως από το νόμο προβλέπεται (http://www.hatta.gr/LinkClick.aspx?fileticket=2%2bhCi49heaE%3d&tabid=155&language=el-GR - Κανονισμός σχέσεων ξενοδόχων και πελατών αυτών). Διάβασε τον κανονισμό και στρέψε τα πυρά σου προς τη σωστή κατεύθυνση.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!