tromaktiko: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ BOOKING.COM

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ BOOKING.COM



Η φίλη μας με το σχετικό post...
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/.html
έχει απόλυτο δίκιο. Όλα τα υπόλοιπα post προφανώς θέλουν να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των πολυεθνικών μιας και πρόκειται για πολυεθνικές ξένων συμφερόντων που ουσιαστικά παίζουν τον ρόλο του νταβατζή των ξενοδόχων. Ας μην ξεχνάμε ότι ο ξενοδόχος καλείται να καταβάλει ακόμη και 50% προμήθεια από το ποσό που πληρώνει ο πελάτης! Επομένως σωστά και ορθά τα χρήματα αυτά είναι προτιμότερο να παραμένουν είτε στον πελάτη είτε στον ξενοδόχο και γενικότερα στην Ελλάδα από το να πηγαίνουν είτε στις ΗΠΑ είτε σε πλούσιες χώρες τις Ευρώπης.
Οι εταιρείες αυτές είναι ότι ήταν κάποτε οι μεγάλοι Tour Operator όπου κάποτε εκβιάζαν με χαμηλές τιμές τους ξενοδόχους με ασφυχτικούς όρους. Έτσι και αυτοί (και είναι άδικο να αναφερόμαστε μόνο στη Booking.com) στην αρχή παρουσιάζονται ως οι καλοί σωσίες και στη συνέχεια εκμεταλλεύονται και στίβουν τον ξενοδόχο με όρους που θυμίζουν την ναζιστική Γερμανία. Ο ξενοδόχος ανήμπορος να αντιδράσει λόγω κρίσης αναγκάζεται να «υποδουλοθεί» βάζοντας συνέταιρο στην επιχείρηση τους. Το αποτέλεσμα είναι ένας συνεχής εκβιασμός υψηλότερης προμήθειας, χαμηλότερων τιμών, διαθεσημότας άνευ να ερωτηθεί ο ξενοδόχος αν δύναται να την δώσει.
Επομένως ΝΑΙ είναι καλύτερα για όλους μας η κράτηση να γίνεται απ’ευθείας στο ξενοδόχο και να ελέγχουμε τον επαγγελματισμό τους σε διάφορα site και forum σχολίων πελατών (πχ tripadvisor) και να συμμετέχουμε ενεργά σε αυτά.
Όσον αφορά τα προτεινόμενα ξενοδοχεία των διαφόρων αυτών εταιρειών μην ξεγελιέστε από τις επισημάνσεις της ποιότητας του. Τα προτεινόμενα είναι απλά αυτά που δίνουν την μεγαλύτερη προμήθεια στις πολυεθνικές. Απλά εκμεταλλεύονται την άγνοια μας και την μετατρέπουν σε υπερκέρδη...
Ελπίζω να βοήθησα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

---------------------------------------------------------------



Λοιπόν να διευκρινίσω κάποια πράγματα, καταρχήν δεν ρίχνω το φταίξιμο στο booking η καταγγελία έγινε για τη συμπεριφορά του ξενοδοχείου, το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορες site και δεν είχα αντιμετωπίσει αυτό το θέμα. Στο φίλο που γράφει ότι πρώτα θα έπρεπε να απευθυνθώ στο εν λόγο site, να απαντήσω ότι αμέσως μόλις γύρισα σπίτι μου ήταν το πρώτο πράγμα που έκανα, καθώς και στο mail για την κριτική μου στο ξενοδοχείο τα έγραψα όλα αυτά, αλλά κανείς δε μου έχει απαντήσει από το booking για το θέμα μου και αυτό είναι το άσχημο από τη πλευρά του site. Η καταγγελία έγινε για τη συμπεριφορά του υπεύθυνου του ξενοδοχείου Hotel Bretania και την αντιμετώπιση του απέναντι μας.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!