tromaktiko: Απάντηση "Για τις κρατήσεις μεσω "BOOKING.COM""

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση "Για τις κρατήσεις μεσω "BOOKING.COM""



Η ευθύνη είναι αποκλειστικά του ξενοδοχείου καθώς παραβιάζει τους όρους του συμβολαίου που έχει υπογράψει με τη booking.com.
Επικοινώνησε με τη booking.com άμεσα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

--------------------------------------------------------------------------


Τι σου φταιει φιλε το site αν εσυ δεν γνωριζεις τα δικαιωματα σου?Οπως μασ περιγραφεις,ο ξενοδοχος στην εκανε την λουμπινια,όχι το booking.com.Να αποδισουμε ευθυνες εκει που πρεπει και οχι οπου ναναι.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

----------------------------------------------------------------------------





Το ιδιο ακριβως ειχε συμβει και σε μενα. Με πηγαν σε άλλο ξενοδοχειο της ιδιας αλυσιδας , ένα αστερι λιγοτερο όμως. Την κρατηση την ειχα κανει 15 μερες όμως πριν. Ο δ/της του ξενοδοχειου μας ειπε ότι δεν είναι δυνατόν να παρακολουθουν τις κρατησεις από το booking.com τοσο στενα και δεν μπορουν (οπως προβλεπει η συμβαση τους) να «χαλαλίζουν» τα προσυμφωνηθεντα δωμάτια στο booking.com. Ετσι νοικιαζουν και ….οτι γινει!
Γιατι νομίζεται ότι ο τουρισμος μας εχει αυτά τα χαλια??? Παντα ο «ξενος» δακτυλος φταίει???????? Εμεις βγαζουμε τα ματια μας!!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------------
Επειδη δουλευω σε ξενοδοχειο που συνεργαζεται με το booking.com θελω να πω οτι δεν ειναι λαθος του site αλλα λαθος του ξενοδοχειου.
Δηλαδη, απο τι στιγμη που κανεις την κρατηση το Booking.com στελνει στο ξενοδοχειο με φαξ τα στοιχεια της κρατησης και του πελατη,ο ξενοδοχος ειναι υποχρεομενος να κρατηση το δωματιο στα δικα του τεφτερια, μαλλον αυτος δεν την κρατησε ή δεν ειδε το φαξ εγκαιρα ή τελος δεν ειχε κανει σωστη ενημερωση στο booking.com(o καθε ξενοδοχος εχει κωδικους κ ανοιγιε και κλεινει μονος του δωματια και τιμες)
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------------------

Αυτά που λες αντί να τα γράφεις στο τρομακτικό στείλτα στο booking.com .
άλλωστε σίγουρα μετά την διαμονή σου σε ξενοδοχείο που έχεις κλείσει μέσω της σελίδας τους σου στέλνουν e-mail για να γράψεις κριτική για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο!
αυτή είναι η διαδικασία.εκτός αυτού σίγουρα μπορείς να στείλεις τα παράπονά σου στην σελίδα και το ξενοδοχείο σίγουρα θα έχει κυρώσεις!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

----------------------------------------------------------

Καλησπέρα ,
η εταιρία "BOOKING.COM" έχει το δικαίωμα βάση του συμφωνητικού που υπογράφει με τα ξενοδοχεία να της παρέχουν ένα μίνιμουμ αριθμό δωματίων (συνήθως 4). Καταλαβαίνεται λοιπών ότι ο ξενοδόχος σε περιόδους αιχμής εάν δεν έχουν γίνει κρατήσεις νωρίτερα για το μίνιμουμ αριθμό δωματίων βρίσκεται σε δύσκολη θέση.... ή θα μείνουν αδιάθετα ή θα γίνουν διπλοκρατήσεις.....
Στην περίπτωση της διπλοκράτησης ο ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να βρει αντίστοιχο δωμάτιο στον επισκέπτη στην ίδια τιμή.
Καλό θα ήταν η εταιρία BOOKING.COM να δίνει στους ξενοδόχους τη δυνατότητα να μπλοκάρουν τις κρατήσεις …..
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!