tromaktiko: Καταγγελία για CITROEN Hellas

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Καταγγελία για CITROEN Hellas



Είμαι κάτοχος ενός CITROEN C5, 2005 μοντέλο, με αυτόματο σασμάν. Έχοντας διανύσει μόνο 120.000 χλμ και όντας το αυτοκίνητο μου μόνο 5 ετών, χάλασε το σασμάν το οποίο όπως μου είπαν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της CITROEN στην Καβάλα δεν επιδέχεται επιδιόρθωση και πρέπει να αντικατασταθεί.
Σημειωτέων ότι το κόστος ενός καινούργιου σασμάν ανέρχεται στις 7.400 ευρώ. Θεωρώ απαράδεκτη τη δήλωση της CITROEN ότι η παραπάνω ζημιά αποτελεί φυσιολογική φθορά τη στιγμή που οι υπόλοιπες αντιπροσωπείες δίνουν εγγύηση από 500.000 χλμ και πάνω. Τελικά μου είπαν ότι υπάρχει δυνατότητα προμήθειας ανακατασκευασμένου σασμάν το οποίο κοστίζει 3.100 ευρώ. Ενώ έχω παραγγείλλει το σασμάν και αρχικά μου είπαν ότι θα έρθει σε 15 εργάσιμες ημέρες, έχουν περάσει 20 και η απάντηση τους είναι ότι δεν γνωρίζουν πότε θα έρθει από Γαλλία.
Υ.Γ. Εδώ και 2,5 μήνες δεν έχω αυτοκίνητο. Η καταγγελία μου γίνεται για να γνωρίζουν οι φίλοι τι θα αντιμετωπίσουν εάν θα αγοράσουν αυτοκίνητο CITROEN.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!