tromaktiko: COSMOTαίσχος!!!

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

COSMOTαίσχος!!!



Ξεκίνησα χτες απο Θεσσαλονίκη με προορισμό το Κιλκίς. Απο Την αερογέφυρα Σταυρούπολης μέχρι και την πόλη του Κιλκίς προσπαθούσα τόσο εγώ, όσο και η σύζυγός μου...
, να πάρουμε τηλέφωνο σε κάποιους φίλους και συνεχώς λαμβάναμε οτι το δίκτυο ήταν κατειλημμένο. Επι μιάμιση ώρα δηλαδή δεν ήταν εφικτή η τηλεφωνική σύνδεση. Έχω παρατηρήσει τελευταία οτι γενικά το σήμα της COSMOTE απο καμπάνα που ήταν, έχει γίνει μπανάνα, τουλάχιστον στις περιοχές Κιλκίς Θεσσαλονίκης όπου ζώ και εργάζομαι. Πολλές φορές ενώ μιλάω στο τηλέφωνο και έχω σήμα, πέφτει για ανεξήγητο λόγο η γραμμή. Και αυτό δε συμβαίνει μόνο σε μένα, αλλά στο σύνολο των γνωστών μου που είναι συνδρομητές στην COSMOTE. Μπορεί κάποιος υπεύθυνος της εταιρίας να δικαιολογήσει το πρόβλημα αυτό;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!