tromaktiko: Cosmote και ποιότητα δικτύου Νο2

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Cosmote και ποιότητα δικτύου Νο2



Σε συνέχεια του "Cosmote και ποιότητα δικτύου" από τις 6/12 ας μάθουν επιτέλους οι πελάτες της Cosmote, τί συμβαίνει και πέφτουν οι κλήσεις τους.
(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/cosmote_06.html) Σε ένα τηλεπικοινωνιακό δίκτυο ο πιο βασικός δείκτης ποιότητας είναι το drop call rate, δηλαδή το ποσοστό κλήσεων που διακόπτονται λόγω τεχνικών θεμάτων στο δίκτυο επί του συνόλου των κλήσεων που πραγματοποιούνται. Θεσμοθετημένα διεθνώς αυτό οφείλει να είναι μέχρι 1% σε ένα τηλεπικοινωνιακό δίκτυο που θέλει να λέγεται ποιοτικό. Μια τεράστια αύξηση 100% στο δείκτη
 αυτό, τον κάνει να γίνεται 2% και υποδηλώνει ότι ένα δίκτυο έχει χάσει τεράστια ποιότητα υπηρεσίας. H Cosmote μέχρι την αλλαγή της διοίκησης που αναφέρθηκε για το 2006, είχε κάτω του 1%. Υπό την διοίκηση των εν λόγω κυρίων, του Γενικού Τεχνικού Διευθυντή όπως και του Διευθυντής Δικτύου Πρόσβασης και Μετάδοσης που ανέλαβαν το 2006, ο δείκτης αυτός έχει γίνει σήμερα περίπου 2% στα επίσημα νούμερα που στέλνονται στους Γερμανούς της DT, ενώ πραγματικές μετρήσεις στο δίκτυο (σε πραγματικές συνθήκες) τον δείχνουν ακόμα και στο 3%, οδηγώντας
 δηλαδή σε μια αύξηση αποτυχίας 200% στο συγκεκριμένο δείκτη! Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν ποιούς διευθυντές θέλει η διοίκηση να επιβραβεύσει με εξέλιξη. Αυτούς που αλλάξανε τα φώτα σε ένα τηλεπικοινωνιακό δίκτυο που χτίστηκε με μεράκι και φροντίδα πολλών ετών."


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!