tromaktiko: Απαράδεκτη Cosmote

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Απαράδεκτη Cosmote



Θα ήθελα κι εγώ να πω τα παράπονά μου από την Cosmote. Πρώτα απ'όλα, πριν 1 μήνα έκλεινα χρόνο συμβολαίου και ρώτησα τι επιδότηση δικαιούμαι και μου είπαν 50 ευρώ.

Μίλησα από το κατάστημα του ΟΤΕ Ηρακλείου (Αττικής) με την εξυπηρέτηση πελατών Cosmote κι ένας υπάλληλος μου είπε ότι ο μόνος τρόπος να πάρω μεγαλύτερη επιδότηση είναι να γραφτώ για 1 μήνα στο πρόγραμμα "Απεριόριστα 45 με Internet" με πάγιο 45 ευρώ (μου είπε ότι είναι τελική τιμή, με τα τέλη κινητής τηλεφωνίας, ενώ ήταν πάνω από 50 στην πραγματικότητα) για να πάρω μετά τον 1 μήνα επιδότηση 140 ευρώ και στη συνέχεια να γραφτώ σε όποιο πρόγραμμα θέλω.
Έτσι κι έκανα σήμερα, μετά από 1 μήνα πήγα σε κατάστημα COSMOTE στο Mall και μου είπαν ότι έχω επιδότηση 80 ευρώ!!!
Φυσικά ξαναπήρα στην εξυπηρέτηση πελατών και είπα σε έντονο ύφος ότι αφού οι κλήσεις καταγράφονται, να βρουν την κλήση για να δουν τι μου είπε ο υπάλληλος. Και καλά θα με ξαναπάρουν από βδομάδα, αφού το εξετάσουν.
Συμπέρασμα: Μεγάλοι απατεώνες στην COSMOTE, βασίζονται στους πολλούς πελάτες που έχουν και σε έχουν γραμμένο στα $%&@ τους κι έχουν άσχετους υπαλλήλους που λένε ότι θέλουν. Μη μιλήσω για το σήμα καμπάνα, που στο Ηράκλειο Αττικής ψάχνω τις γωνίες του σπιτιού για να πιάσω σήμα!
Επίσης, ενώ είμαι 11 χρόνια συνδρομητής Cosmote, έχω πάρει μόνο 2 φορές επιδότηση κι όταν είπα στον υπάλληλο γιατί δεν με ειδοποιούσαν, μου λέει: "Δε γίνεται να στέλνει τόσες επιστολές η Cosmote!!!"
Ποιές επιστολές ρε άσχετε, που μας βομβαρδίζουν καθημερινά με τα διαφημιστικά μηνύματα για τα BMW και τα Village κι ότι άλλο τους έρθει. Εκεί ξέρουν να στέλνουν, αλλά θα τη φάνε την καταγγελία και γι'αυτό.
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν, πάντα να σας δίνουν εγγράφως ότι λένε (πχ με φαξ) και να κρατάτε όνομα και αριθμό υπαλλήλου.
Αν δεν μου δώσουν ότι μου είχαν πει κι αφού μου έσπασαν τόσο τα νεύρα με αυτά που λένε από το τηλέφωνο, φυσικά θα αλλάξω εταιρία. Σιγά, δεν υπάρχει μόνο η Cosmote. Ας μάθουν να φέρονται στους πελάτες τους!
Ας βγει η COSMOTE να διαψεύσει αν θέλει...

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!