tromaktiko: Σχετικά με το θέμα "ευαισθησία Cosmote"

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Σχετικά με το θέμα "ευαισθησία Cosmote"



Αναλογη περιπτωση και η δικη μου ,οσο για την γαιδουρια της cosmote ,αγγιξε τα υψη.
Εκανα μια συμβαση των 10gb 24μηνης διαρκειας ,αλλα απο τη πρωτη μερα διαπιστωσα οτι σημα στο σπιτι μου δεν υπηρξε ουτε μια φορα.Σε διαμαρτυρια μου στην εν λογω εταιρεια ,μου ειπαν οτι το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να μου κατεβασουν το παγιο -και κατ επεκταση και τα δεδομενα- στα 5gb ..Αναγκαστικα λοιπον να δεσμευτω με λιγοτερα δεδομενα απο οσα πραγματικα χρειαζομουν,κατι που τελικα κρατησε αναιμακτα 10 περιπου μηνες.Ομως τελικα το λαθος εγινε και ξεπερασα το οριο κατα το μηνα Σεπτεμβρη οπου και ο λογαριασμος αγγιξε τα 96 ευρω.Καμια ειδοποιηση οτι ξαφνικα κατι παει στραβα,και γω ο αφελης δε το πηρα ειδηση.Τον Οκτωβρη ο λογαριασμος αγγιξε τα 196 ευρω,αλλα παλι καμμια ειδοποιηση απο την cosmote.Μεχρι που τελικα αποφασισα να ξυπνησω και να προσεξω το λογαριασμο ο οποιος επειδη πληρωνεται μεσω πιστωτικης καρτας διεφευγε και τον ελεγχο μου απο προσωπικο λαθος.Το Νοεμβρη που τελικα διαπιστωσα τι συνεβει,ειχα ηδη υπερβει το οριο απο τις πρωτες του μερες.Παλι καμμια ενημερωση..Το μονο που τους ενδιαφερει ειναι πως θα βγαλουν λεφτα, όμως θα τους πληρωσω κανονικα μολις ληξει το συμβολαιο μου αφου δε θα με ξαναδουν ουτε στον υπνο τους.Ψυχρα και απροσωπα ανδρεικελα δε θα σωσετε τη χωρα ετσι ,απλα θα τη πατε στο πατο μια ωρα νωρίτερα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!