ενοητε οτι δεν μπορει να υπαρξει τετοια ενημερωση οπως τετοια ενημερωση δεν μπορει και να υπαρξει απο καμια εταιρεια οταν εχεις ενα προγραμμα 2 ωρων χρ.ομιλιας σε κινητο και εσυ υπερβεις το χρονο του παγιου σου. Οπως ειπες και μονος σου ΞΕΠΕΡΑΣΕΣ το οριο της χρησης.Σε τι πρεπει να εχει ευθυνες η εκαστοτε εταιρεια και η καθε εταιρεια...
Επισης εφοσον εχεις προβλημα με το σημα καλο ειναι να επικοινωνησεις με την εξυπηρετηση για να διαπιστωθει οτι οντως δεν εχεις καλυψη σηματος και να γινει
ακυρωση του συμβολαιου εφοσον υπαρχει προβλημα δικτυου.
Το εχει κανει καποιος γνωστος μου επομενως ισχυει.
Καλο ειναι πριν βγουμε να κανουμε τα παραπονα μας να σκεφτουμε λιγο ...
Παντα φιλικα
ενας αναγνωστης
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Θα ήθελα να ενημερώσω τον αναγνώστη που την έπαθε με τα 1600 euro οτι ολες οι εταιρίες ενημέρωσαν τουσ συνδρομητές με γραπτό sms. Το sms ενημέρωνε οτι υπαρχει πλαφόν για το εξωτερικο όσον αφορά τη χρήση ίντερνετ και αυτό είναι τα 62 euro. Ισχύει απο το καλοκαίρι. Θα συμβουλευα τον αναγνώστη να ζητήσει διακανονισμό του ποσού.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ