, μια δεν εφεραν ολοκληρο Pc που ειχα παει για service και ενω μου εγεραν καποια αλλα αντικειμενα που ειχα παραγγειλει, και οταν ηρθε, ηταν χωρις το κλειδι του κουτιου και με σπασμενη βαση.
Και το αποκορυφωμα; Τη Δευτερα 22/11 πηγα τον υπολογιστη μου επειδη εκλεινε χωρις λογω. Τους ειπα, εκτος απο το γενικο ελενγχο που θα εκαναν να κοιταγαν πρωτα το τροφοδοτικο. Την Πεμπτη ή Παρασκευη (25 ή 26/11) τελικα διαπιστωσαν οτι εχει προβλημα το τροφοδοτικο. Και περιμενα αντικατασταση... Σημειωνω οτι ειναι στην εγγυηση. Ουτε φωνη, ουτε ακροαση... Μετα απο συνεχεις δικες μου ενοχλησεις μου ειπαν οτι ειχε παει ενα τροφοδοτικο στο τεχνικο το οποιο δε λειτουργουσε (θα ηταν και καινουργιο;) και οτι ζητησε αλλο. Και ακομα και σημερα, 2/12, 10 εργασιμες μέρες μετα, περιμενω... Δε ξερω αν ο λογος ειναι οτι το προιον ειναι στην εγγυηση και δινουν προτεραιοτητα στις βλαβες που τους δινουν λεφτα ή δεν εχουν προσωπικο λογω οικονομικων προβληματων (δε το ξερω αυτο, για να ειμαι ειλικρινης), αλλα δε με νοιαζει κιολας... Απλα, θελω να μου λενε αληθεια, να κανουν σωστη δουλεια και να μη με κοροειδευουν... Απλα...
Αλλοι θα ειναι ικανοποιημενοι και αλλοι οχι σε τοσο μεγαλες επιχειρησεις... Απλα πρεπει οι επιχειρησεις ΠΡΕΠΕΙ να ειναι σωστες απεναντι σε αυτους που τους πληρωνουν...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ