tromaktiko: Eshop Εγγυηση & after sales service Υπάρχει?

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Eshop Εγγυηση & after sales service Υπάρχει?



Στις αρχές Αυγούστου αγοράσαμε από το κατάστημα eshop, στη Συγγρού-Καλλιθέα ένα laptop LENOVO IDEAPAD G550L-1 το οποίο θεωρητικά έχει 2 ετη εγγύηση:
<<Εγγύηση: 2 χρόνια άμεσης αντικατάστασης με καινούριο ή επιστροφή όλου του ποσού αγοράς από το e-shop.gr >>
Μετά από κάποιο σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα το laptop άρχισε να κολλάει και να κάνει μη σωστή διαδικασία επανεκκίνησης REBOOT και να μένει κολλημένο (σε dos μάλλον) έτσι ώστε για να επαναχρησιμοποιηθεί να πρέπει να γίνει μηχανικό σβήσιμό του μηχανήματος...
Επισκεφτήκαμε το υποκατάστημα eshop στου Ζωγράφου και αφήσαμε τον υπολογιστή να τον εξετάσουν οι τεχνικοί ... μετά από 2-3 μέρες μας τηλεφώνησαν, και μας είπαν ότι δε βρήκαν κάποιο πρόβλημα στα διάφορα chek που έκαναν αλλά για καλό και για κακό έκαναν ένα recovery και ότι ο υπολογιστής είναι πάλι όπως τον αγοράσαμε χωρίς κάποιο πρόβλημα. Όλο αυτό το Χρεωθήκαμε 25 €!!!! (25€ για το πατημα ενος κουμπιου ετσι γινεται το recovery) Τουλάχιστο από εκείνη τη στιγμή θεωρούμε δεδόμενο ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο λογισμικό μας, η κάποιος υιός (σημειώνουμε ότι έχει ελεγχθεί το μηχάνημα με 3 διαφορετικά αντιβιοτικά από εμάς).
Το ίδιο απόγευμα το laptop μετά από ελαχίστη χρήση έδειξε ακριβώς την ίδια συμπεριφορά και κόλλησε κάνοντας reboot και μένοντας κολλημένο αναγκάζοντας μας να το κλείσουμε μηχανικά...
Αυτό συμβαίνει σε διάστημα 1 εβδομάδας τουλάχιστον 3-4 φορές με πιο χαρακτηριστικές μια φορά όταν ο υπολογιστής ήταν απλά ανοιχτός και άλλη μια όταν ήμασταν στο hotmail από το mozilla χωρίς να τρέχει καμιά άλλη εφαρμογή η πρόγραμμα...
Επιστρέψαμε στο eshop Ζωγράφου αφήσαμε το laptop στο service. Μετά από 1-2 μέρες επικοινώνησε μαζί μας ο τεχνικός του Ζωγράφου και μας είπε ότι μετά από εξονυχιστικά test ο υπολογιστής πάλι δεν έδειξε τίποτα... αλλά θα τον στείλει στα κεντρικά...
Σήμερα επικοινωνήσαμε με το στα κεντρικά και μας είπαν, και πάλι ότι μετά από όλους τους ελέγχους που έκαναν το laptop δουλεύει μια χαρά... αλλά κατόπιν δικής μας προτροπής συμφωνήσαμε να μείνει το μηχάνημα 2-3 μέρες για επιπλέον έλεγχο...
Θεωρώντας δεδομένο ότι δεν είμαστε τρελοί, η ψυχοπαθείς, να θέλουμε να ταλαιπωρούμαστε και να ταλαιπωρούμε τους τεχνικούς χωρίς λόγο. Και μη θέλοντας διαφορετικό υπολογιστή αλλά ακριβώς τον ίδιο, απλά να δουλεύει χωρίς προβλήματα και να μη κολλάει η σβήνει 2,3 φορές την ημέρα, αλλά παράλληλα μη έχοντας την τεχνογνωσία να υποδείξουμε το πρόβλημα στους αρμοδίους τεχνικούς, οι οποίοι δεν μπορούν να βρουν που είναι το δεδομένο (είπαμε δεν είμαστε ψυχοπαθείς η βιτσιόζοι, εκτός αν και αυτό είναι υπό αίρεση??) πρόβλημα του υπολογιστή. Άλλωστε δεν είναι δική μας δουλειά αυτό αλλά δική τους, εκτός αν αδυνατουν να εντοπίσουν που βρίσκεται το πρόβλημα, οπότε εμείς πλέον δεν έχουμε ως πρόβλημα έναν ελαττωματικό υπολογιστή αλλά τη δική τους αδυναμία να εντοπίσουν που υπάρχει το πρόβλημα του.
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι αν ο υπολογιστής δεν αλλαχτεί με κάποιον εντελώς ίδιο μοντέλο, επισημαίνουμε ότι δε θέλουμε τίποτα διαφορετικό από αυτό που επιλέξαμε και αγοράσαμε και ότι το μονό που μας ενδιαφέρει είναι να κάνουμε απλά τη δουλεία μας χωρίς προβλήματα, ότι αν παρουσιαστούν πάλι τα ίδια προβλήματα που το service του eshop αδυνατε να εντοπίσεi, από που προέρχονται αλλά είναι δεδομένο ότι υπάρχουν ( μη μπορώντας να κάνουμε οτιδήποτε άλλο, φωτογραφήσαμε την οθόνη του υπολογιστή αλλά αυτό δεν είναι αρκετό από ότι φαίνεται, τους ενημερώνουμε ότι μη έχοντας άλλη επιλογή θα απευθυνθούμε με επώνυμη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή γνωρίζοντας την κειμένη νομοθεσία για τα ελαττωματικά προϊόντα.
Αλλα και θα κοινοποιησουμε το πρόβλημα μας με οποιο τροπο μπορουμε στους καταναλωτες πελατες που αγοραζουν απο το internet για να μην παθουν τα ιδια με μας...

Είναι η τελευταία και μονή επιλογή μας να προστατέψουμε το διόλου ευκαταφρόνητο, για εμάς, πόσο που ξοδέψαμε.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!