tromaktiko: H cosmote και τα ενοχλητικά της sms

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

H cosmote και τα ενοχλητικά της sms



Σχετικά με την ανακοίνωση του φίλου για την cosmote και τα ενοχλητικά της sms...
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/cosmote_16.html

Μπορείς να κάνεις ό,τι έκανα και εγώ πριν λίγες μέρες. Τους έστειλα ένα ωραιότατο e-mail και τους είπα απλά και ελληνικά ότι αν δεν με διαγράψουν από τις λίστες τους, θα κινηθώ νομικά εναντίον τους για καθημερινή και ακατάπαυστη όχληση. Το ίδιο έκανα και στην Shell η οποία ομοίως το είχε παρακάνει....H μεν πρώτη εταιρία μου απάντησε με mail και η δεύτερη επικοινώνησε μαζί μου μέσω ενός ομολογουμένως ευγενικού κυρίου, ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι θα με διαγράψουν από τις λίστες τους. Έκτοτε ούτε η cosmote με έχει ζαλίσει με τις bmw, ούτε και η shell με την φθηÎ! �ή v-power...
Τέλος να πω και κάτι που θα φανεί χρήσιμο σε αρκετούς. Για τους κατόχους adsl (υποθέτω οι περισσότεροι πλέον έχουν τέτοιες συνδέσεις), ας ψάξουν στα router τους, τις ρυθμίσεις τους, οι οποίες , μπορούν να κόβουν εισερχόμενες κλήσεις από ενοχλητικές τράπεζες, εταιρίες δημοσκοπήσεων και άσχετους παντός είδους...έχω βάλει μια-δυο τέτοιες εταιρίες στις λεγόμενες block calls, και έχω ρυθμίσει από τις 22.00-08.00 κανένας να μην βγάζει γραμμή, εκτός φυσικά από τους δικούς μου ανθρώπους και φίλους μου.
Κανένας δεν έχει δικαίωμα να σας ενοχλεί όποτε αυτός γουστάρει και να σας πουλάει ότι φούμαρα και σαχλαμάρες θέλει.
ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!