Μόλις εντοπίσαμε τον ιστότοπο, πεςριμέναμε ανυπόμονοι να δούμε τι θα αποκάλυπτε ο Hughes. Θα είχε ο ιστότοπος το αναμενόμενο αποτέλεσμα; Να συνενώσει όλους τους ενδιαφερόμενους για τα κοινωνικά δίκτυα; Και ακόμη πως θα φαινόταν οπτικά; Θα ήταν εύκολο στη χρήση;
Πριν από μερικούς μήνες, πήραμε ακόμη μια γεύση όταν ο Hughes μίλησε στη συνάντηση “Mashable & 92Y Social Good Summit” που έγινε στη Νέα Υόρκη, για την έμπνευση πίσω από το Jumo - πως, μετά το σεισμό της 12ης Ιανουαρίου 2010 στην Αιτή, είδε ανθρώπους να σπεύδουν να βοηθήσουν καθώς και τη μεγάλη συμμετοχή της “ηλεκτρονικής” κοινότητας.
Είδε επίσης ότι τέτοιου είδους ενέργειες δεν είναι αρκετές. Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να θυσιάσουν την καλοπέρασή τους για το σκοπό στον οποίο πιστεύουν. Και εδώ έρχεται να συνεισφέρει το Jumo. Σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους ανθρώπους να βρουν, ακολουθήσουν και υποστηρίξουν ό,τι είναι σημαντικό για τον καθένα - επιλέγοντας τη σχετική ενότητα - , και με 3.500 οργανισμούς να συμμετέχουν με την έναρξη λειτουργίας, οι μελλοντικοί φιλάνθρωποι σίγουρα θα ρουν κάτι που τους ενδιαφέρει. (Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το Ping της Apple περιλάμβανε 2.000 καλλιτέχνες μόλις δυο μήνες μετά από την εμφάνισή του.)
Στην πραγματικότητα πρόκειται για κάτι που μοιάζει πολύ με το Facebook. Μόλις συνδεθούμε με χρήση του Facebook Connect, το οποίο μας επιτρέπει να βρούμε εύκολα τους φίλους μας, μπορούμε να αρχίσουμε την περιήγηση σε κάποιο ενδιαφέροντα τομέα. “Αποτελεί έναν τρόπο για να πάρουμε μια ιδέα του ποιος είναι ο συνομιλητής μας, τι τον ενδιαφέρει και τι είναι σημαντικό γι’ αυτόν,” μας λέει ο Hughes. “Είναι ένα πρώτο βήμα για να δούμε τα ενδιαφέροντα των επισκεπτών.”
Κάθε ενότητα συνοδεύεται από μια σελίδα την οποία μπορεί κάποιος να ακολουθήσει, επιτρέποντας έτσι την ανακάλυψη και άλλων συνεργατών-οργανισμών με την πάροδο του χρόνου. Αφού επιλεγεί μια ενότητα ο χρήστης μπορεί είτε να εμβαθύνει περισσότερο σε αυτήν ή να προχωρήσει στα σχετιζόμενα “projects”. Μπορεί ακόμη να αναζητήσει “projects” με γεωγραφικά κριτήρια. Αφού επιλεγεί το σχετικό “project”, πατώντας “Done” μετφερόμαστε στην κεντρική σελίδα η οποία είναι παρόμοια με εκείνη του Facebook.
“Σκοπός μας είναι να το κάνουμε όσο πιο εύκολο και φιλικό προς το χρήστη είναι δυνατόν, ώστε να μπορεί πολύ εύκολα να βρει αυτό που τον ενδιαφέρει” δηλώνει ο Hughes. Ο ιστότοπος διαθέτει και κουμπί “Like” όπως το Facebook. Με αυτό τον τρόπο ο κάθε χρήστης μοιράζεται τα ενδιαφέροντά του με του υπόλοιπους φίλους του.
Σύμφωνα πάντα με το Hughes “όλα προσανατολίζονται στην απάντηση της ερώτησης : Τι ενδιαφέρει τον <τάδε>;”
Τα “projects” μοιάζουν πολύ με τις fan pages του Facebook με την ουσιώδη διαφορά ότι προσανατολίζονται προς ομάδες ατόμων αντί να είναι προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμβαίνει στο Facebook. Το Jumo είναι μια πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορεί κάποιος να πληροφορηθεί για κάποιο οργανισμό και μετά να συμμετέχει ενεργά.
“Πιστεύω ότι όταν κάποιος πατήσει “like” σε κάποιον οργανισμό, ή ακολουθήσει τη δράση του μέσω π.χ. Twitter, έχει κάνει το πρώτο βήμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Δεν σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν προσωπική ζωή. Κάθε άλλο. Απλά υπάρχουν τόσοι άνθρωποι εκεί έξω που εργάζονται επάνω σε κάποιο αντικείμενο, και το Jumo αποτελεί ένα τρόπο να τους γνωρίσουμε και (γιατί όχι;) να συνεργαστούμε μαζί τους.” καταλήγει ο Hughes.
http://www.dailytech.gr