Η έρευνα προσβλέπει σε μια εποχή όπου η εικονική πραγματικότητα, το ανταποδοτικό περιβάλλον των επισκεπτών και τα ρομπότ μπορεί να γίνουν καθημερινότητα, καθώς οι επισκέπτες των ξενοδοχείων θα ζητούν ακόμη μεγαλύτερη εξατομίκευση, αυξημένη άνεση και πιο πρωτοποριακές εμπειρίες. Ταυτόχρονα η έρευνα εστιάζει στα νέα μοντέλα ξενοδοχείων που μπορεί να εμφανιστούν, όπως τα ξενοδοχεία στα οποία η είσοδος επιτρέπεται μόνο με πρόσκληση, ξενοδοχεία κατασκευασμένα σε συνεργασία με πολυτελείς μάρκες, ξενοδοχεία white-label και αλυσίδες ξενοδοχείων catch-all που θα προσφέρουν υπηρεσίες διαμονής από οικονομικά ξενοδοχεία ενός αστεριού μέχρι επιλογές έξι αστεριών.
Τα κύρια ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής:
1. Οι επισκέπτες θα μπορούν να εξατομικεύουν κάθε πλευρά της εμπειρίας διαμονής
Ο παραδοσιακό τρόπος διαχωρισμού των πελατών θα εκλείψει και θα αντικατασταθεί από σειρά εξατομικευμένων υπηρεσιών και ένα μοντέλο ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης. Αυτό θα σημαίνει ότι οι επισκέπτες του μέλλοντος θα είναι σε θέση να φέρνουν στα μέτρα τους κάθε πλευρά της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας που συμπεριλαμβάνει την τεχνολογία, τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες, τα δωμάτια, το ταξίδι, τις τιμές και την επικοινωνία. Πάνω από τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων συμφώνησαν ότι μέχρι το 2020 οι επιλογές των ταξιδιωτών θα γίνουν περισσότερο πολυσχιδείς και δυσκολότερες ώστε να μπορούν να διαχωριστούν σε διακριτές ομάδες πελατών.
2. Το ξενοδοχείο του μέλλοντος θα είναι πιο προσωπικό, συνδεδεμένο και ανταποδοτικό
Με την αλλαγή των απαιτήσεων είναι πολύ πιθανό να δούμε τα ξενοδοχεία να καλύπτουν πολλαπλές ανάγκες και απαιτήσεις. Θα ξεκινήσουμε να βλέπουμε καινοτομίες όπως τα έξυπνα έπιπλα, η προσωποποιημένη διατροφή και οι ανταποδοτικές τεχνολογίες που κατανοούν νοητικές λειτουργίες. Περίπου εννέα στους δέκα ερωτηθέντες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι μέχρι το 2020 οι επισκέπτες των ξενοδοχείων θα περιμένουν η διαμονή τους να έχει εξατομικευθεί γύρω από μια σειρά επιλογών που κάνουν την στιγμή της κράτησης ή πριν την άφιξή τους στο ξενοδοχείο.
3. Η διερεύνηση, η προσδοκίες και η εφαρμογή σύντομα θα γίνουν μερικά από τα σημεία ορόσημα των επιτυχημένων ξενοδοχειακών Ομίλων
Η έρευνα αναλύει τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων αλυσίδων του μέλλοντος, συμπεριλαμβάνοντας την ικανότητα να εντοπίζουν τις ευκαιρίες και τους κινδύνους, να αναπτύσσουν αποτελεσματικές στρατηγικές και να εφαρμόζουν αλλαγές στα προγράμματα γρήγορα. Η έρευνα τονίζει τον κεντρικό ρόλο που διαδραματίζουν τα συστήματα τεχνολογίας ώστε οι ξενοδοχειακοί Όμιλοι να προπορεύονται και να καλύπτουν τις ανάγκες των επισκεπτών του μέλλοντος.
Ο κ. Jerome Destors, Διευθυντής του Τμήματος Hotel IT δήλωσε σχετικά: «Μόνο εάν εξετάσουμε τους παγκόσμιους δείκτες και τις δυνάμεις αλλαγής μπορούμε να ξεκινήσουμε να καταλαβαίνουμε τους μελλοντικούς επισκέπτες των ξενοδοχείων και τι σημαίνει αυτό για τις αλυσίδες ξενοδοχείων. Παρόλο που δεν είναι κάτι οριστικό, με αυτή την έρευνα μπορέσαμε να διαμορφώσουμε μια καλή εικόνα για τα ξενοδοχεία στο μέλλον και για το τι θα σημαίνουν οι αλλαγές στις προτιμήσεις των επισκεπτών για την εμπειρία διαμονής στα επόμενα δέκα χρόνια. Ιδιαίτερης σημασίας για την κάλυψη των αναγκών των μελλοντικών επισκεπτών θα είναι τα έξυπνα και ανταποδοτικά τεχνολογικά συστήματα που μπορούν να υποστηρίξουν την εξέλιξη των ξενοδοχείων και δεσμευόμαστε πως θα βοηθήσουμε τους πελάτες μας να απαλλαγούν από τα τεχνολογικά εμπόδια, ώστε να μπορέσουν να μετασχηματίσουν τις επιχειρήσεις τους και να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις ευκαιρίες που θα προκύψουν».
Ο κ. Rohit Talwar, Διευθύνων Σύμβουλος της Fast Future Research σχολίασε επίσης: «Αυτό που βλέπουμε είναι μια στροφή από ξεκάθαρα προσδιορισμένα τμήματα πελατών σε περισσότερο πολυσχιδείς ομάδες υπηρεσιών που θα ωθήσουν τα ξενοδοχεία να δράσουν με τρόπο περισσότερο επικεντρωμένο, προσωποποιημένο, συνδεδεμένο και ενημερωμένο. Η σωστή τεχνολογία θα γίνεται ολοένα και περισσότερο ένα σημαντικό όπλο για την ανταπόκριση των προσδοκιών των επισκεπτών και την διασφάλιση της διαφοροποίησής τους».
http://taneatouoropou.blogspot.com/2010/12/la-carte.html