Αναγκάστηκα να ζητήσω τη βοήθεια τους ,όταν η 4 μηνών 37άρα LG τηλεόραση μου ''έκαψε'' μια κάθετη σειρά pixel. Τους κάλεσα την Πέμπτη 2/12, και την Παρασκευή 3/12 το πρωί, ήρθαν και την πήραν.
Μου είπαν θα γίνει αντικατάσταση οθόνης ,και πως την Τρίτη το αργότερο, μιας και μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο, θα είχα την τηλεόραση πίσω. Μέχρι εδώ όλα καλά.
Την Τετάρτη το πρωί όμως, και αφού η τηλεόραση δεν είχε έρθει ακόμα,τηλεφώνησα στο σέρβις (προσέξτε: την ιδιωτική εταιρία που η LG έχει αναθέσει τις επισκευές της, και όχι δικό της σέρβις) έμαθα ότι δεν υπάρχει στοκ ανταλλακτικών στην Ελλάδα (!!!),πως όλα τα ανταλλακτικά έρχονται από το εξωτερικό αεροπορικώς, και επειδή το αεροδρόμιο της Ιρλανδίας (!!!) ήταν κλειστό λόγω χιονιού όλες αυτές τις μέρες,
δεν είχαν παραλάβει την οθόνη μου ακόμα!!! Όμως , μου είπαν ότι το αεροδρόμιο άνοιξε (Τετάρτη όλα αυτά) , πως το βράδυ της ίδιας μέρας θα ερχόταν η οθόνη, και πως την Πέμπτη η τηλεόραση θα επέστρεφε!
Όμως η Πέμπτη πέρασε, και η τηλεόραση δεν ήρθε, ούτε και με ειδοποίησε κανείς ! Σήμερα το πρωί λοιπόν (Παρασκευή 10/12) και με την τηλεόραση μια ολόκληρη εβδομάδα στο σέρβις, ξανατηλεφωνώ στο σέρβις, για να μου πούνε ότι ακόμα δεν έχουν παραλάβει τα ανταλλακτικά (οθόνη), πως δεν ξέρουν πότε θα τα παραλάβουν, και πως αν θέλω να μιλήσω με την εξυπηρέτηση πελατών της LG!!
Στην εξυπηρέτηση πελατών, ο εκπρόσωπος της εταιρίας μου είπε ότι έχω δίκιο (άντε!!) και ότι θα δει τι μπορεί να κάνει, ζητώντας μου και το κινητό μου τηλέφωνο για να με ενημερώσει.
Δύο ώρες μετά όμως καμία ενημέρωση δεν είχα, και ξανακάλεσα στην εξυπηρέτηση πελατών, για να λάβω την φοβερή απάντηση ότι το αίτημα μου προωθήθηκε στο ανάλογο τμήμα, αλλά δεν έχουν απαντήσει ακόμα....
Ειλικρινά, αν ήξερα ότι η Ελληνική αντιπροσωπεία της LG είναι σε αυτά τα χάλια, δεν υπήρχε περίπτωση να έπεφτα στην παγίδα της εγγύησης 0 Pixel που δίνει η συγκεκριμένη εταιρία, και θα αγόραζα από άλλη εταιρία τηλεόραση.
Κύριοι της LG ,γιατί δεν έχετε σέρβις LG και τα δίνετε σε τρίτους? Για να ρίξουμε το κόστος?
Γιατί δεν έχετε ανταλλακτικά στοκ όπως όλες οι εταιρίες? Για να ρίξουμε το κόστος πάλι?
Η LG στην Κορέα τα ξέρει αυτά?
Όταν λοιπόν θέλετε να ρίχνετε το κόστος, να είστε έτοιμοι να δεχτείτε και τις συνέπειες των ενεργειών σας, προκειμένου να διατηρήσετε υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών.
Ας δεχτώ ότι για λόγους ανωτέρας βίας, δεν μπορούσαν να έρθουν τα ανταλλακτικά . Εμένα αυτό θα έπρεπε να με ενδιαφέρει σαν πελάτη?
Γιατί το πρόβλημα σας το κάνετε δικό μου? Και το πρόβλημα αυτό δημιουργείται επειδή θέλετε να κάνετε οικονομία ,αν είχατε οθόνες εδώ ,δεν θα υπήρχε θέμα.
Αν λοιπόν θέλετε να κάνετε οικονομία ,τότε στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας φροντίστε να καλύπτετε τους πελάτες σου. Δεν έχετε ανταλλακτικά και δεν μπορείτε να βρείτε εγκαίρως?
Τότε αντικαταστήστε το χαλασμένο με καινούριο! Και το παλιό το επιστρέφετε στο εργοστάσιο (refurbished)
Και οικονομία να κάνετε, αλλά και οι πελάτες σας να μένουν ευχαριστημένοι...
Όταν όμως τα θέλετε μονά-ζυγά δικά σας, υπάρχει θέμα!!
Ψάχνοντας τον τρόπο να επικοινωνήσω με τα κεντρικά της LG στην Κορέα, θα περιμένω να δω πόση ώρα θα κάνει το ''αρμόδιο τμήμα'' να μου απαντήσει, και πόσες μέρες ακόμα δεν θα έχω τηλεόραση εξαιτίας σας!
Τα στοιχεία μου και τα τηλέφωνα μου γνωστά ήδη στο κέντρο σας ....
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ