tromaktiko: Απάντηση στο: ''Μήπως είμαι το κοροϊδάκι της NOVA;''

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση στο: ''Μήπως είμαι το κοροϊδάκι της NOVA;''



Εγω διεκοψα την συνδρομη μου και τους τα ειπα και χοντρα. Πηγαινω στο καφε της γειτονιάς μου και δινω 3€ για τον καφε Χ 4 εβδομαδες 12€.
 Εξαλλου μονο την ομαδα μου εβλεπα.πρεπει η nova να παρει ενα γερο μαθημα. Διακοψτε ολοι τις συνδρομές σας, ειναι εκβιασμος αυτος που έκαναν για να τους δωσουμε παραπανω χρηματα σε τοσους δυσκολους καιρους. Και σκεφτείτε οτι εμεις οι παλιοι συνδρομητές ειμαστε απο τοτε που ξενικησε και για ευχαριστω μας εκβιαζουν με μεγαλυτερες  συνδρομες...ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ο κοσμος θα σας δωσει την απάντηση του.ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ NOVA ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΜΑΣ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!