Το τελευταίο όμως διάστημα η κατάσταση έχει γίνει ανυπόφορη (υψηλές ταχύτητες στο internet μύθος σχεδόν δεν μπορώ να συνδεθώ).
Το ποιο ωραίο όλων και άξιο να αναφερθεί είναι η προσπάθεια που καταβάλω ακόμα και τώρα να βγάλω άκρη.
Έχω μια εβδομάδα τώρα που κάθε μέρα κάθε απόγευμα προσπαθώ να εξηγήσω στους αναρίθμητους εκπροσώπους της εταιρίας που έχω μιλήσει το πρόβλημα μου και όλοι το μόνο που κάνουν είναι να μου λένε ότι θα σας το λύσουμε και τίποτα.
Σήμερα λοιπών στάθηκα τυχερός με πήρε κάποιος τεχνικός το πρωί και μου έκλεισε ραντεβού για το απόγευμα όσο πήρε εσάς αλο τόσο πείρε και μένα.
Αγανακτισμένος πήρα την εταιρία και ζήτησα την άμεση διακοπή μου από συνδρομητής λόγο σοβαρού προβλήματος που αντιμετωπίζω και πρέπει να συνδεθώ σε άλλη εταιρία.
Απαντήσεις που μου δόθηκαν
1. Υπομονή θα το φτιάξουμε
2. Για την επίλυση του προβλήματος σας θα σας ενημερώσουμε σύντομα.
3. Από δεύτερα θα σας ενημερώσουμε για την διακοπή της σύνδεσης σας
4. Να προσπαθήσουμε να σας το φτιάξουμε?
5. Και Άλου τέτοιου είδους κοροϊδευτικές απαντήσεις
Και λέω κοροϊδευτικές γιατί αν πραγματικά ήθελαν να το φτιάξουν είχαν όλες το προηγούμενες ημέρες που καθημερινά τους έπαιρνα τηλέφωνο να διορθώσουν το πρόβλημα. Το πιο ωραίο όμως το είπε κάποιος προφανώς αφελής υπάλληλος της εταιρίας ότι αν διακόψω τώρα τη σύνδεση μου θα πληρώσω ποινή 8O euro .
Εδώ ισχύει το ρητό εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι.
Επιτέλους κάποιος πρέπει να προστατεύσει τους καταναλωτές από τους ψεύτες και τους επιτήδειους που από την μια χρεώνουν κανονικά ανύπαρκτες συνδέσεις από την άλλη δεν πραγματοποιούν κανένα δίκαιο αίτημα που αφορά διακοπές σύνδεσης άμεσα.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΕΣ ΕΛΕΟΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ