2) Μόλις επικοινώνησα με το τηλεφωνικό σας κέντρο οι οποίοι παραδέχτηκαν πως μέχρι τις 15:00 το μεσημέρι της Δευτέρας δεν δεχόσασταν κλήσεις.
3) Προσπαθώντας να κάνω συναλλαγές μέσω Ιντερνετ αντιμετώπισα πρόβλημα με την PAYSAFE.
4) Προσπάθησα να στείλω από το site της μαμάς εταιρείας mail και ήταν κι εκείνο εκτός λειτουργίας.
5) Συναλλαγές έκανα τελικά την επομενη μέρα.
Δεν ξέρω αν εσάς σας περισσεύουν τα χρήματα εκεί στην PAYSAFE, πάντως εμείς και τα 10 ευρώ που δίνουμε τα κλαίμε σε περίπτωση μη λειτουργίας.
Υ.Γ. Να είστε πιο προσεκτικοί στις απαντήσεις σας και μην μας προσβάλλετε ότι δήθεν χρησιμοποιούμε και ψεύτικους ισχυρισμούς. Είμαστε πελάτες σας, όχι ανταγωνιστές σας.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ