tromaktiko: Συγνώμη της «Pizza Hut» για ρατσιστική συμπεριφορά

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Συγνώμη της «Pizza Hut» για ρατσιστική συμπεριφορά



Η Διεύθυνση της Pizza Hut στην Αγγλία, ζήτησε συγνώμη από 5 έγχρωμους ποδοσφαιριστές της Μπόρνμουθ, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι έπεσαν θύματα ρατσιστικής συμπεριφοράς, από το διάσημο εστιατόριο.

Οι ποδοσφαιριστές της Αγγλικής ομάδας, που αγωνίζεται στη Β’ κατηγορία του εθνικού πρωταθλήματος, επισκέφθηκαν τη γνωστή πιτσαρία την προηγούμενη Πέμπτη, μετά την ακύρωση της καθιερωμένης προπόνησης. Όμως όταν κάθισαν στο τραπέζι και ήταν έτοιμοι να παραγγείλουν, άκουσαν εμβρόντητοι τον υπεύθυνο του καταστήματος να τους ανακοινώνει ότι, θα έπρεπε να προκαταβάλουν το αντίτιμο της παραγγελίας, εξαιτίας της εμφάνισης τους!

Η επίσημη δικαιολογία του ιδιοκτήτη της επιχείρησης, ήταν ότι αυτή την συμβουλή του είχε δώσει η τοπική αστυνομία και ότι σε καμία περίπτωση δεν υπήρχε πρόθεση εκ μέρους του καταστήματος, να προβεί σε ρατσιστική συμπεριφορά προς τους πελάτες. Ισχυρισμό ωστόσο, που καταρρίπτει ο ένας εκ των αστέρων του αγγλικού συλλόγου, ο οποίος δήλωσε ότι αν και τους είχε ζητηθεί να πληρώσουν «μπροστάντζα», δεν έγινε το ίδιο και με μια παρέα λευκών φοιτητών που μπήκε αμέσως μετά στο υποκατάστημα.

Το περιστατικό πήρε έκταση, όταν κάποιος από το προσωπικό της πιτσαρίας, ειδοποίησε την αστυνομία, η οποία και έφτασε εγκαίρως στο εστιατόριο, αναγκάζοντας τους 5 ποδοσφαιριστές ν’ αποχωρήσουν, οι οποίοι ωστόσο δεν το άφησαν να περάσει έτσι. Μέσω διαδικτύου, και συγκεκριμένα του Facebook, ο Μάρβιν Μπάρτλει, ο ένας εκ των παθόντων ποδοσφαιριστών, έγραψε στο προσωπικό του λογαριασμό: «Ήταν 100% καθαρά ρατσιστικό περιστατικό. Εάν δεν ήταν, τότε είμαι περίεργος να μάθω, τι ακριβώς ήταν».

Ο υπεύθυνος Τύπου της γνωστής αλυσίδας δήλωσε στο BBC: «Δεν ανεχόμαστε καμία μορφή ρατσιστικής συμπεριφοράς, και θα ερευνήσουμε εις βάθος το όλο θέμα» και συνέχισε λέγοντας: «Αν και η όλη εν γένει συμπεριφορά του υπευθύνου του υποκαταστήματος, δεν εμπεριείχε ρατσιστικά κίνητρα, ζητάμε συγνώμη για την τροπή που πήρε το συμβάν. Θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε, ότι όλο το προσωπικό της εταιρείας έχει μετεκπαιδευτεί, ούτως ώστε να μην ξανασυμβεί παρόμοιο περιστατικό. Να είστε σίγουροι, ότι θα επικοινωνήσουμε με τους εν λόγω πελάτες, ούτως ώστε νÎ! ± τους ζητήσουμε και προσωπικά συγνώμη».

Τα θύματα πάντως δεν προέβησαν, σε καμία μήνυση εις βάρος της εταιρείας σχετικά με το περιστατικό.

http://www.e-soccer.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!