tromaktiko: Καταγγελία Play247

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Καταγγελία Play247



Σας επισυνάπτω την καταγγελία μου στον Συνήγορο του Καταναλωτή όπου τα εξηγώ όλα.....
Την Τρίτη 16 Νοεμβρίου προέβηκα σε τηλεφωνική παραγγελία ενός «Sony Ericsson Elm J10i2 Metal Black Vofafone» με κωδικό 18300, ο υπεύθυνος τηλεφωνικών παραγγελιών με ενημέρωσε ότι θα το παραγγείλουν και μόλις έρθει στο κατάστημα θα με ενημερώσου. Όπως και έγινε, έτσι την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου, αφού είχα ενημερωθεί από την προηγούμενη ότι έχει φτάσει στο κατάστημα, πήγα και το παρέλαβα από το κατάστημα. Μετά από 3 περίπου ώρες, όταν και έφτασα σπίτι μου άνοιξα την συσκευασία για να βάλω την κάρτα μου. Προς μεγάλη μου έκπληξη όμως το κινητό είχε προεγκατεστημένo τo μενού της Wind αντί για αυτό της Vodafone. Μετά από επικοινωνία μου με τον υπεύθυνο του καταστήματος, του γνωστοποίησα την πρόθεση μου να επιστρέψω το κινητό καθώς δεν ήταν αυτό που είχα παραγγήλει. Ύστερα από αρκετή ώρα τεταμένης – ενίοτε - συζήτησης και μεγάλη αγένεια του υπευθύνου, ο οποίος ειρωνευόταν ασταμάτητα, αντί να προσπαθεί να με εξυπηρετήσει, αποφάσισα να μεταβώ στο κατάστημα του για να προσπαθήσω να τον μεταπείσω και να του εξηγήσω το λάθος του ώστε να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Οι λέξεις ανένδοτος, ειρωνικός, αγενέστατος είναι λίγες για να περιγράψουν την συμπεριφορά του, σύμφωνα με την άποψη του το τηλέφωνο ήταν άκρως λειτουργικό και δεν μπορούσε να επιστραφεί. Μετά από κάθε άρνηση να παραδεχθεί το λάθος του αποφάσισα να κινηθώ νομικώς. Όχι γιατί δεν κάνει την δουλειά του το κινητό, αλλά γιατί η απάτη και η αλαζονεία είναι χαρακτηριστικά που δεν αρμόζουν σε επαγγελματίες.
Απλώς ντροπή.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!