1) Το κινητό παραδόθηκε σφραγισμένο στο κουτί του, όπως παραλήφθηκε από τον επίσημο διανομέα της Sony Ericsson.
2) Στην σελίδα του προϊόντος ουδέποτε αναφερόταν ότι υπάρχει προεγκατεστημένο μενού Vodafone.
3) Το κινητό περιλαμβάνει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά που περιγράφονται αναλυτικότατα στην σελίδα του προϊόντος και δεν παρουσιάζει κανένα ελάττωμα (=πρόβλημα λειτουργίας ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας).
4) Στον πελάτη δόθηκε η επιλογή να επιστρέψει τη συσκευή στο κατάστημα για να σταλεί στην Sony Ericsson με σκοπό την αφαίρεση του μενού της Wind που δεν επιθυμεί, χωρίς ωστόσο να δεχτεί.
Σχετικά με τους χαρακτηρισμούς που εξαπολύονται, καλό θα ήταν να παραθέσουμε σημαντικά γεγονότα που παραλείπονται, ώστε όλοι οι αναγνώστες να αποκτήσουν μια πληρέστερη εικόνα του περιστατικού:
1) Στην τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα και ενώ ο υπεύθυνος εξηγούσε πως υπάρχει δυνατότητα να σταλεί το κινητό στη Sony Ericsson ώστε να αφαιρεθεί το extra μενού, ο κύριος Χ.Χ., θέλοντας προφανώς να εκβιάσει καταστάσεις, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι θα ερχόταν με άλλα τρία άτομα για να "λυθεί" το πρόβλημα από κοντά.
2) Κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας, απαίτησε να πάει κάποιος υπάλληλος του καταστήματος στην οικία του για να του επιστρέψει τα χρήματα αυθημερόν.
3) Επιπλέον κατά τη διάρκεια της συζήτησης ανέφερε πολλαπλές φορές με περιφρονητικό, έναντι του πωλητή, ύφος ότι είναι υποψήφιος διδάκτωρ, προσπαθώντας να επιδείξει την προφανή κατά αυτόν κατωτερότητα του πωλητή και την άνευ όρων αποδοχή όλων των αιτημάτων του.
Αναρωτιόμαστε εντέλει ποιά είναι ακριβώς η απάτη που συντελέστηκε από το κατάστημά μας, έναντι του κυρίου. Με εκτίμηση.
http://www.play247.gr/