, όχι ροκανίζουν, αλλά καταβροχθίζουν πλέον κομμάτια ολόκληρα της χώρας μας, την ίδια αυτή στιγμή κάποιοι επέλεξαν για να εκπαιδεύσουν μικρά παιδιά (και τους νέους γονείς τους) στη δωροδοκία μέσω διαφημιστικής καμπάνιας. Δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που η παιδική ψυχή δέχεται επίθεση, εσκεμμένα ή μη, από τα προϊόντα των εκμαυλισμένων μυαλών των ενηλίκων, είναι όμως μία από τις πιο αήθης μορφές της!
Συγκεκριμένα, σε ραδιοφωνικό σποτ της ALPHA BANK για την προώθηση του τραπεζικού προϊόντος "Σειρά Νέων ALPHA 1|2|3" ακούμε: Αγοράκι ηλικίας 4-6 ετών περίπου, ΝΑ ΩΘΕΙΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΤΟΥ!!!!! Το παιδάκι καταχαρούμενο αποφαίνεται ότι του "αρέσουν τα καθαρά κέρδη"(!!!) και ο εκφωνητής ή η εκφωνήτρια (δεν θυμάμαι ακριβώς τη φωνή) καθαγιάζει το διαφημιστικό σποτ (και το δημιουργό του, όπως και το τμήμα marketing της τράπεζας), εξαίρωντας την αξία της ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ(!!) ενώ εδώ υπάρχει καταφανής προώθηση της πρακτικής της ΔΩΡΟΔΟΚΙΑΣ!
Ας μάθουμε λοιπόν στα παιδιά μας από επίσημα χείλη πλέον (της 2ης σε μέγεθος τράπεζας στη χώρα) την αξία του λαδώματος, και αυτή η γνώση θα τους είναι χρήσιμη έτσι ώστε όταν μεγαλώσουν κάθε αναφορά σε δωροδοκία να τους είναι γνώριμη και οικεία, μιά καθημερινή πρακτική, μια παιδική ανάμνηση, από τότε που για τα πάντα φρόντιζαν η μαμά και ο μπαμπάς και ο κόσμος όλος ήταν ένα ατέλειωτο παιχνίδι!
ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ!!!
ΥΓ1: Οποιαδήποτε προσπάθεια συσχετισμού του παραπάνω σποτ με την έννοια της αποταμίευσης είναι ατυχής, διότι δεν έχουμε εδώ πρακτική εξοικονόμησης χρημάτων (αφού δεν είναι το ίδιο το παιδί παραγωγός η διαχειριστής κάποιου ποσού, οπότε δεν "αποταμιεύει" το ίδιο με κάποια προσωπική θυσία ένα χρηματικό ποσό για κάποια στιγμή που θα το χρειαστεί), αλλά το χρήμα ανάγεται σε ρυθμιστή της σχέσης μητέρας-παιδιού και επίσης σε παράγοντα μεγαλύτερου ειδικού βάρους από την υγεία και την προσωπική υγιεινή!!!
ΥΓ2: Τ-Ο Ε-Σ-Ρ Α-Κ-Ο-Υ-Ε-Ι-????????
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ