χωρίς να εχω καμία σχέση με το σέρβις της LG, παρα μόνο σαν εργαζόμενος σε εταιρία που εμπορεύεται μεταξυ αλλων και τηλεοράσεις LG, θελω να σου πω οτι το σερβις της LG ειναι απο τα καλυτερα που εχω δει(σε τηλεοράσεις, home cinema, κινητα κ.α).
(http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/12/lg.html)
Το γεγονος οτι ηρθαν το επομενο πρωι απο τον χωρο σου, παρελαβαν την τηλεοραση και την πηγαν οι ιδιοι για σερβις δεν σου λεει κατι?
Ετυχε να ειναι κλειστα τα αεροδρομια για ημερες στην Ιρλανδια που ειναι οι κεντρικες αποθηκες της LG στην Ευρωπη και ειχαν ελλειψη ανταλλακτικων. Ε ρε αδερφε, συμβαινουν αυτα...μην εισαι κλαψας.. Ρωτα αλλους συμπολιτες σου που συνεργαζονται με ελληνικες εταιριες, ποση ωρα περιμενουν σε αναμονη στο τηλεφωνο, ποσες εβδομαδες περιμενουν για σερβις (με τα ανταλλακτικα σε αφθονια)... Επισης, αν η τηλεοραση εχει 15 ημερες που αγοραστηκε, οφειλουν να την αλλαξουν, και αν η επισκευη κανει πανω απο 20 ημερες, μπορεις να ζητησεις να σου δωσουν προσωρινα μια για αντικατασταση.
Ακου απαραδεκτο...υπερβολικε...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
------------------------------------------------------------------------
Καλησπέρα σας,
Εγώ προσωπικά έχω αντίθετη άποψη για το service της LG.
Σαν μηχανογράφος σε χρηματιστηριακή εταιρεία έχω προμηθευτεί μερικές οθόνες LG 23 και 19 ιντσών για Η/Υ.
Έπειτα από πολλές ώρες χρήσης κάηκε μία 23 και μία 19 ιντσών.
Αμέσως κάλεσα στο service και τους ενημέρωσα για το πρόβλημα μου και μου είπαν ότι θα με καλέσουν σε λίγο.
Πράγματι μετά από 30 λεπτά με κάλεσαν πίσω και μου ανακοίνωσαν ότι θα πραγματοποιηθεί αλλαγή και των 2 οθονών
με 2 καινούργιες, 23 ιντσών.
Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν κάποιο αστείο, αλλά προς έκπληξη μου με διέψευσαν!
Και όντως την επόμενη ημέρα μου έφεραν 2 καινούργιες οθόνες 23 ιντσών και πήραν τις παλιές!
Επίσης έχω παρόμιες αναφορές για προβλήματα με οθόνες LG από συναδέλφους.
Πιστεύω ότι στην περίπτωση του κυρίου-ας έτυχε και έγινε κάτι τέτοιο.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ