tromaktiko: Απαράδεκτο Service της Vodafone, ΠΡΟΣΟΧΗ!!

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Απαράδεκτο Service της Vodafone, ΠΡΟΣΟΧΗ!!



Επιτέλους πρέπει σαν καταναλωτές (και σαν πολίτες βέβαια) να αρχίσουμε να αντιδρούμε με τρόπους που πραγματικά θα αποτρέπουν ειδικά τις εταιρείες να μας φέρονται σαν ζώα.
Πρέπει όλοι να μάθουμε ότι υπάρχει ευρωπαϊκή νομοθεσία που καθορίζει ότι η εγγύηση ηλεκτρονικών συσκευών (και ειδικά των κινητών) πρέπει να είναι 2 έτη, ανεξαρτήτως του τι δίνει ο κατασκευαστής. Αν δηλαδή η εταιρία (στην περίπτωσή μας η Apple) δίνει για το κινητό (iphone) εγγύηση 1 χρόνο, τότε ο μεταπωλητής είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να καλύψει τον υπόλοιπο ένα χρόνο της εγγύησης.

Η δική μου ιστορία ξεκινάει με πρόβλημα που έβγαλε το iphone στους 12 μήνες από την αγορά του. Τελικά το έστειλα για service γύρω στον 14ο μήνα της εγγύησης. Όπως θα γνωρίζετε πολύ από εσάς τα iphone δεν φτιάχνονται (τουλάχιστον όχι εδώ), οπότε όταν υπάρχει πρόβλημα στην πλακέτα (που πάντα εκεί υπάρχει) του κάνουν αντικατάσταση. Η απάντηση του service ήταν ότι πάμε για αντικατάσταση και το κινητό είναι εκτός εγγύησης 12 μηνών, άρα πρέπει να πληρώσω. Είχα πρόσφατα μάθει κατά τύχη για την ύπαρξη του συγκεκριμένου νόμου τον οποίο και τους ανέφερα, αλλά αυτοί μ! ου είπαν ότι δεν ισχύει. Τους ζήτησα προφανώς γραπτή την απάντηση του service, οπότε μόλις κατάλαβαν ότι πάω να κινήσω διαδικασίες, με πήραν από το τμήμα παραπόνων να μου προτείνουν να πληρώσω τα μισά!!! Λέγοντάς μου κιόλας ότι ναι έχω δίκιο!!! Η εγγύηση είναι όντως στους 24 μήνες, αλλά η συσκευή είναι χτυπημένη για αυτό είναι εκτός εγγύησης!!! Ξαφνικά βρήκαν ότι είναι χτυπημένη!! Εννοείται ότι πήγα στο service μαζί με την συσκευή να μου δείξουν το χτύπημα. Αυτό που μου έδειξαν ήταν 2 ανεπαίσθητες ρωγμές δεξιά και αριστερά από την υποδοχή του φορτιστη, που είτε έγιναν με την χρήση του ! φορτ ιστή, είτε τις έκαναν αυτοί (το οποίο δεν μπορώ να αποδείξω), όπως και να έχει δεν έχουν καμία σχέση με την πλακέτα… Μήνες μετά και ακόμα δεν έχω λάβει γραπτώς την απάντηση του service. Αλλά έχω ήδη ξεκινήσει νομικές διαδικασίες…

Πολύ θα πείτε δεν υπάρχει ούτε ο χρόνος ούτε η διάθεση να ασχολείται κανείς με αυτούς τους απαράδεκτους. Εκεί είναι ακριβώς που πατάνε και μας συμπεριφέρονται έτσι… Από το δικό μου περιστατικό έχω μάθει για άλλες 5 περιπτώσεις κοντινών μου ανθρώπων που τους είπαν πάλι το ίδιο παραμύθι για 12 μήνες εγγύησης.

Αφού δεν ντρέπονται λοιπόν αυτοί…
ΠΡΟΣΟΧΗ!! Όσοι έχουν κινητά και ειδικά smart phones που είναι και ιδιαιτέρως ακριβά… Πριν στείλετε την συσκευή σας στο service βγάλτε φωτογραφία (ώστε να μην «εμφανιστούν» μετά ρωγμές στην συσκευή σας…), αφού σαν πουν ότι πρέπει να πληρώσετε γιατί είναι εκτός 12μηνης εγγύησης, ζητήστε γραπτώς την απάντηση του service (χωρίς να αναφέρεται τον νόμο) και αφού την λάβετε, μετά διαπραγματευτείτε μαζί τους ή κινηθείτε νομικά για να βρείτε το δίκιο σας.
Αν δεν δράσουμε εμείς, κανείς δεν πρόκειται να το κάνει για εμάς…
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!