tromaktiko: Πρόβλημα με πρατήριο Shell

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Πρόβλημα με πρατήριο Shell



Το συμβάν αυτό συμβαίνει στο βενζινάδικο της Shell στην λεωφόρο Βάρης-Κορωπίου στο ρεύμα προς Αθήνα λίγο πριν το κατάστημα Entos.
Είχα πάει λοιπόν να βάλω βενζίνη με το αυτοκίνητο του πατέρα μου όπως κάνω κάθε Τρίτη ή Τετάρτη (λόγω του οτι έχουν μια προσφορά στην βενζίνη VPower αν βάλεις 50Ε) και με το αυτοκίνητο μου. Και ενώ είχα πάει μέσα να χτυπήσω την κάρτα για κάτι πόντους που μαζεύεις όταν βάζεις βενζίνη βγήκα και το αμάξι υποτίθεται πως είχε γεμιστεί, έχοντας βέβαια κάνει το λάθος να μην κοιτάξω αν όντως έγιναν όλα σωστά. Την επόμενη μέρα ο πάτερας μου πρόσεξε οτι ήταν πιο λίγη απ οτι έπρεπε να είναι. Και πήγα να βάλω βενζίνη στο δικό μου με την μητέρα. Και παρακαλώ πολυ οι κύριοι βάζουν 10Ε λιγότερη βενζίνη και πάλι καλά που το πρόσεξε η μητέρα μου και μου έδωσε 10Ε πίσω χωρίς να προλάβω να πω τίποτα. Δηλαδή έλεος!!! Πόσους κλέβουνε κάθε μέρα?   

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!