tromaktiko: Απάντηση στο: "Πως και Γιατί να αποφεύγετε τα site τύπου Booking.com"

Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση στο: "Πως και Γιατί να αποφεύγετε τα site τύπου Booking.com"



Δεν καταλαβαίνω από πότε οι οδηγίες για την προστασία του καταναλωτή πρέπει να κρύβουν κάτι άλλο απο πίσω ή να αποσκοπούν κάπου.
Ενώ τα δικά σας σχόλια αντιθέτως, για να καταλαβω, αποσκοπούν στην αθώα υπεράσπιση αυτών των sites έτσι για να κάνετε κι ένα ψυχικό...Ο σκοπός του σχολίου μου δεν ήταν να εναντιωθώ σε αυτά στα sites, αλλά να δώσω οδηγίες στον ταξιδιώτη για εναλλακτικές δεδομένων των κακοτοπιών που συμβαίνουν κλείνοντας δωμάτια μέσω αυτών. Κυρίως ευθύνονται οι ξενοδόχοι αλλά το ζητούμενο δεν αλλάζει. Ο πελάτης θέλει δωμάτιο! Δεν έχω κλείσει δωμάτιο μέσω αυτών αλλά τα έχω δει τα ευτράπελα εκ των έσω κύριε που αναρρωτιέστε, γι αυτό δεν έχω κλείσει με αυτόν τον τρόπο. Επίσης οι τιμές εννοείται ότι είναι χαμηλότερες από τις τιμές πόρτας. Το ίδιο και οι τιμές που βρίσκει κανείς στη σελίδα κάθε ξενοδοχείου. Και τέλος, που το ξέρετε ότι σας έδωσαν τα καλύτερα δωμάτια, σας ξενάγησαν και στα υπόλοιπα; Το σχόλιο μου, κάθε άλλο παρά κακόβουλο ήταν, ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει προς το συμφέρον του! Και ο πελάτης έχει δικαίωμα να γνωρίζει όλες τις πλευρές. Εσείς λοιπόν που δεν έχετε τίποτα να κερδίσετε από αυτά τα sites (το καταλάβαμε όλοι αυτό, ήσασταν πολλοί διακριτικοί) συνεχίστε να κάνετε τις κρατήσεις σας έτσι. Εμείς που είμαστε κακόβουλοι καταναλωτές θα προτιμήσουμε κάτι άλλο. Ή μήπως απαγορεύεται;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!