tromaktiko: Απάντηση στο: "Πως και Γιατί να αποφεύγετε τα site τύπου Booking.com"

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Απάντηση στο: "Πως και Γιατί να αποφεύγετε τα site τύπου Booking.com"



Επιτρέψτε μας να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα όσον αφορά στις κρατήσεις ξενοδοχειακών κλινών από online μηχανές αναζήτησης, και ιδιαίτερα το άρθρο... Πως και Γιατί να αποφεύγετε τα site τύπου Booking.com
Το booking.com όπως και πολλές άλλες ιστοσελίδες ξενοδοχειακών κρατήσεων είναι σοβαρές εταιρείες που λειτουργούν με κανόνες, σέβονται απόλυτα τη νομοθεσία και έχουν κερδίσει τη φήμη και την αξιοπιστία τους από τα εκατομμύρια χρηστών που πργματοποιούν τις κρατήσεις τους μέσω αυτών.

Τα όσα ανέφερε η ξενοδοχοϋπάλληλος είναι εντελώς ανυπόστα (με τις εξαιρέσεις ορισμένων "έξυπνων" Ελλήνων ξενοδόχων). Για να γίνω πιο συγκεκριμένος:

1. Πράγματι οι ιστοσελίδες αυτές είναι μεσάζοντες μεταξύ εσάς και του ξενοδόχου και άρα κάποιο μέρος της τιμής που πληρώνετε πηγαίνει σε αυτούς. Προφανώς, αφού προσφέρουν διαφήμιση και πρόσβαση σε μία μεγάλη αγορά πελατών για τον ξενοδόχο. Ο ξενοδόχος με δική του πρωτοβουλία εντάσσεται στα συστήματα αυτά, τα οποία αποτελλούν και το μεγαλύτερο τροφοδότη του σε πελάτες. Άρα μάλλον προνομιακά συμπεριφέρεται στους πελάτες αυτούς ώστε να έχει καλές κριτικές και να μη χαλάσει τη φήμη του στην ιστοσελίδα που του προσφέρει το σημαντικότερο ποσοστό της πελατείας του.

2. Το αν το δωμάτιο έχει θέα ή όχι αφορά στην κατηγορία του δωματίου και την ευσυνειδησία του ξενοδόχου. Η online κράτηση δεν αποκλείει την τηλεφωνική επικοινωνία και επιπλέον εξασφαλίζει καλύτερη τιμή

3. Είναι εντελώς ανακριβή τα περί τηλεφωνικού "παζαριού". Τις περισσότερες φορές οι σχετικές ιστοσελίδες προσφέρουν ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ από ότι το ίδιο το ξενοδοχείο.

(προσωπικό παράδειγμα: Όταν ζήτησα από τη reception παράταση της διαμονής μου ζητήσανε υψηλότερη τιμή και όταν διαμαρτυρήθηκα με παραπέμπψανε στο κοντινό internet cafe για online κράτηση από μηχανή κρατήσεων στην ίδια χαμηλή τιμή που έκανα την αρχική μου κράτηση)

4. Τα δωμάτια που προσφέρει η online μηχανή είναι ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ και ο ξενοδόχος ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να τα έχει ελεύθερα.

5. Προφανώς η κυρία εργάστηκε σε κάποιο μικρό ξενώνα και θεωρεί ότι ο Γιώργος, ο Γιάννης ή η κυρία Τασία, υπάλληλοι στη reception ενός ξενοδοχείου, συμπεριφέρονται στους πελάτες όχι βασει των κανόνων του ξενοδοχείου αλλά με κριτήριο την τηλεφωνική οικιότητα.

Πριν κάνετε την κράτησή σας, συγκρίνετε τιμές από περισσότερες ιστοσελίδες κρατήσεων. Θα βρείτε διαφορετικές τιμές για το ίδιο δωμάτιο. Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες, όπως και η δική μας, που το κάνουν έυκολα και γρήγορα.

HotelBase.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!