tromaktiko: Vodafone εξυπηρέτηση πελατών...

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Vodafone εξυπηρέτηση πελατών...



Είμαι συνδρομήτρια στην Vodafone εδώ και αρκετά χρόνια με μηνιαίους λογαριασμούς Μ.Ο. 180€.
Εδω και ένα μήνα προσπαθώ να ανανεώσω το συμβόλαιο μου για 18 μήνες με αναβάθμιση συσκευής, μα αυτο φαίνεται ακατόρθωτο! Ο κάθε εκπρόσωπος δίνει άλλη απάντηση και η εικόνα που παρουσιάζεται γενικώς είναι πλήρους ανοργανωσιάς! Μια δεν υπάρχει συσκευή, μια δεν γίνεται αναβάθμιση μέσω της ιστοσελίδας επειδή δεν έχει ενημερωθεί ακόμα, ο καθένας λέει ότι του κατέβει!! Ευτυχώς υπάρχουν και άλλες εταιρείες, δεν θα παρακαλάμε κιόλας να σας δώσουμε τα λεφτά μας! Αν όμως πρόκειται για υπενθύμιση πληρωμής, όλοι είναι συντονισμένοι πριν την ώρα τους!!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!