Η Audi και η Porsche το τελευταίο καιρό έχουν μπει σε μια εσωτερική κόντρα για το ποια θα κερδίσει την εύνοια του CEO του Group VAG για το δικαίωμα κατασκευής των μελλοντικών πολυτελών sedan του group. Η επιλογή ήταν δύσκολη αλλά τελικά ο Martin φαίνεται να έκλεισε το μάτι στην Porsche και να της έδωσε το τελικό οκ για να προχωρήσει. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η Porsche έχει πλέον την ευθύνη για την σχεδίαση και κατασκευή της πλατφόρμας που θα φορέσουν τα μελλοντικά Audi, Lamborghini και φυσικά Porsche. Ακόμη θα ετοιμάσει μια νέα modular standard matrix πλατφόρμα για την Panamera την οποία δεν θα κρατήσει μόνο για τη πάρτη της, αλλά θα τη μοιραστεί και με την Bentley.
Ο Martin όμως είναι πονόψυχος και όταν είδε την Audi σε μια γωνιά να την έχει πιάσει το παράπονο και με ένα δάκρυ να κυλά στο μάγουλο, αποφάσισε να μην την αφήσει τελείως έξω και έτσι την έχωσε στην ανάπτυξη του “modular longitudinal matrix” του group που θα αποτελέσει τα σωθικά των Audi A4, A5 και Q5. Και επειδή οι Γερμανοί δεν θέλουν να αφήνουν κανένα να κάθεται χωρίς να παράγει, έπιασαν και την Volkswagen από το σβέρκο και την έβαλαν ξανά να δουλεύει στην πλατφόρμα modular transverse matrix που χρησιμοποιούν τα VW Golf και Audi A3.
Τώρα θα μου πεις γιατί να μοιράσει έτσι τη πίτα ο Martin; Δεν είχε τίποτα καλύτερο να κάνει τώρα στις γιορτές; Όχι δεν είχε είναι η απάντηση και με τις κινήσεις αυτές γλίτωσε πολλά χρήματα στον όμιλο και για να καταλάβεις τι εννοώ, μιλάμε για περίπου 20% στα έξοδα παραγωγής και 30% στα έξοδα σχεδίασης! Δεν το λες κακό έτσι;
http://www.autoblog.gr