tromaktiko: Aπάντηση για την" καταγγελία" σχετικά με" wind"

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Aπάντηση για την" καταγγελία" σχετικά με" wind"



Aγαπητή αναγνώστρια, αν και ανήκω σε αντίπαλη εταιρία, η WIND στην προκειμένη περίπτωση έπραξε απόλυτα σωστά...Δεν μπορεί ο καθένας τηελφωνικά να παίρνει ενονόματι άλλου και να βάζει υπηρεσίες, ή να ζητάει φραγή ή oτιδήποτε! Νομίζω ότι και σε 10χρονα παιδάκια να το πείτε, το ίδιο θα σας πουν! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σας φαίνεται απίστευτο η εταιρία wind και η κάθε εταιρία να δέχεται "εντολές" μόνο από τον νόμιμο κάτοχο της γραμμής! Είναι πραγματικά αδιανόητο που μπήκατε στον κόπο να γράψετε εδώ και την καταγγελία σας.Αν 1 στις 1000 γινόταν από κάποιον σκόπιμα αυτό με σκοπό να προκληθεί πρόβλημα στη γραμμή του κατόχου για τους χ προσωπικούς ή όχι λόγους, ξέρετε σε τί μπελάδες θα έμπαινε ο υπάλληλος και η wind? Σκεφτείτε λίγο πριν μιλήσετε.Και πολύ σωστά αναρωτιέστε στο τέλος της καταγγελίας σας " έτσι η wind προστατεύει τους πελάτες της?" Η απάντηση από κάποιον απλό αναγνώστη είναι"ακριβώς έτσι πρέπει να προστατεύει η wind και η κάθε wind τους πελάτες της"!
Ευχαριστώ
αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!