tromaktiko: Σχόλιο για τα www.e-shop.gr σχετικά με την ασφάλεια προσωπικών δεδομένων απ'την εν λόγω εταιρεία από έναν πελάτη

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Σχόλιο για τα www.e-shop.gr σχετικά με την ασφάλεια προσωπικών δεδομένων απ'την εν λόγω εταιρεία από έναν πελάτη



Μετά την σωρεία καταγγελειών από απολημένους και μη απ'τα e-shop θα ήθελα να θέσω και εγώ ένα ερώτημα όσον αφορά την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων απ'το συγκεκριμένο κατάστημα.

Το να δώσω στοιχεία επικοινωνίας στην καρτέλα παραγγελείας κατανοητό εφόσον δεν είμαι στο κατάστημα, αλλά δεν έχει ασφαλή σύνδεση στις συναλλαγές όταν βάζω στοιχεία πιστωτικής κάρτας.
Πέραν τούτου το χειρότερο είναι ότι εάν αγοράσω κάτι επιτόπου από κάποιο κατάστημα e-shop πρέπει να δώσω τα στοιχεία μου πάλι και πέραν του ονόματος πρέπει να δώσω κάποιο τηλέφωνο...ενώ στο ΠΛΑΙΣΙΟ για παράδειγμα δεν ζητάνε τίποτα για απλή απόδειξη βγάζει πελάτης λιανικής και την σφραγίδα!
Το χειρότερο όμως είναι ότι τα στοιχεία από ότι μου είπαν ακόμα και οι κωδικοί της κάρτας μένουν καταχωρημένα στην βάση δεδομένων τους, καλά να κρατήσουν όνομα έστω και τηλέφωνο τα στοιχεία της κάρτας γιατί τα κρατάνε και για εφάπαξ χρέωση;αλλά και γενικότερα σε αυτούς θα δώσω λογαριασμό για την κάρτα;
Και το λέω αυτό γιατί για laptop που υποτίθεται δικαιώμουν 12 άτοκες δόσεις όταν πήγα να το παραλλάβω μου τα μασάνε αλλά τελικά μου είπαν δεν περάστηκε η επιβάρυνση έλα μου ντε που απ'την 2-3 δόση κατάλαβα ότι οι δόσεις ήταν έντοκες, και μετά άντε να βρεις το δίκιο σου!Την πάτησα αλλά και εξαπατήθηκα απ'τα e-shop για να περαστούν λέει η 12 άτοκες πρέπει να περαστούν τα στοιχεία της κάρτας απ'την φόρμα παραγγελείας κάτι που δεν διευκρινιζόταν!Και αφήστε και το άλλο έλεγε παράδοση σε 2-3 εργάσιμες αλλά ήρθε σε 10!Η΄ μάλλον σε 3 μέρες μετά την εβδομάδα που!
 τους πήρα για ακύρωση και μου είπαν το περιμένουν εκείνη την ημέρα απ'την αντιπροσωπεία...φυσικά και δεν είχα καμία ενημέρωση για την καθυστέρηση!
Ωραία αντιμετώπιση, -1 πελάτης από μένα!

 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!