μεγαλύτερη γέφυρα θαλάσσιου διάπλου στον κόσμο με μήκος 36 χιλιομέτρων και κόστος 1,70 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Για την κατασκευή της, χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια εντατικής δουλειάς από 600 Κινέζους μηχανικούς, αρχιτέκτονες και σχεδιαστές, ενώ άλλα εννέα χρόνια ξοδεύτηκαν προκειμένου να γίνει ο κατάλληλος προγραμματισμός, η προετοιμασία και ο σχεδιασμός της γέφυρας.
Πρόκειται για μια γέφυρα σχήματος S, που διαθέτει αυτοκινητόδρομο έξι λωρίδων, ενώ υπάρχουν και επιπλέον δυο λωρίδες που προορίζονται για εφεδρικές και έκτακτης ανάγκης.
Ωστόσο, εκτός από το τεράστιο μήκος της, η Γέφυρα έχει και μια άλλη μοναδικότητα: διαθέτει τεχνητό νησί 10.000 τ.μ στο μέσο της, το οποίο έχει σχεδιαστεί προκειμένου να εξυπηρετεί τους οδηγούς. Πρόκειται για ένα κέντρο συνάντησης, που περιλαμβάνει έναεστιατόριο, βενζινάδικο, ξενοδοχείο, αίθουσες συνεδριάσεων και έναν πύργο απ΄όπου οι επισκέπτες μπορούν να παρακολουθούν την παλίρροια και τα κύματα του κόλπου Χαντζού.
Μάλιστα, η Γέφυρα έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ειδικά για ν΄αντέχει τυφώνα αλλά και τις καιρικές συνθήκες τυφώνα, μιας και ο κόλπος Χαντζού είναι γνωστός για τις παλίρροιες και τα κύματα, τα οποία πολλές φορές αγγίζουν και τα 30km/h, ηχώντας σαν βρυχηθμοί βροντής.