Όμως, τις προηγούμενες ημέρες, το Παρατηρητήριο Τιμών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, είχε δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία σύμφωνα με τα οποία φθηνότερα από 6,6% έως 9,36% , κατά μέσο όρο, πωλούνται φέτος σε σχέση με πέρυσι, τα προϊόντα τα οποία αποτελούν το μεγάλο καλάθι μιας τετραμελούς οικογένειας.
Πως γίνεται αυτό βρε παιδιά του υπουργείου; Δεν είναι αυτά αντίθετα; Γίνεται να κοστίζουν φθηνότερα όσα αγοράζουμε για να ζήσουμε, αλλά ταυτόχρονα να ανεβαίνει ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή, ή κοινώς ο πληθωρισμός; Ή το πετρέλαιο είναι αποκλειστικά υπεύθυνο για την άνοδό του; Φυσικά και όχι…; Ένας από τους δύο λέει ψέματα, και είναι εύκολο να καταλάβουμε ποιος…
Αλλά ας το θέσω αλλιώς το ζήτημα: Έχετε αγοράσει τελευταία πατάτες, κύριοι του υπουργείου; Ή μήπως ψωμί; Ή αγγουράκια; Ή ντομάτες; Είναι φθηνότερα από πέρσι; Το αντίθετο φυσικά…
Με τα παπαγαλάκια δεν πέφτουν οι τιμές. Όσο κι αν προβλήθηκε το θέμα με το δήθεν “φθηνότερο καλάθι της νοικοκυράς”, δεν πέρασε η προπαγάνδα σας. Ο κόσμος το πήρε χαμπάρι. Αλλά το διάψευσε και άμεσα μάλιστα και η ανακοίνωση της ΕΛΣΤΑΤ για άνοδο του πληθωρισμού. Για να πέσουν οι τιμές, χρειάζεται ενθάρρυνση του υγιούς ανταγωνισμού, να σπάσουν τα μονοπώλια, να γίνεται τακτικός και αυστηρός έλεγχος σε όλα τα στάδια παραγωγής ενός προϊόντος, και φυσικά έλεγχος στους χονδρεμπόρους .
Τέλος, χρειάζεται και ένα σχέδιο από το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, που όσο κι αν υποστηρίζει από την αρχή της θητείας του ο υπουργός ότι το έχει, τα αποτελέσματα δείχνουν εντελώς το αντίθετο.
http://antipaloi.blogspot.com/2011/02/49.html