tromaktiko: Απάντηση στο: "Για το 75% συμβαίνουν αυτά"

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο: "Για το 75% συμβαίνουν αυτά"



Σχετικά με την πρώτη μου ανάρτηση (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/75_7889.html) θα ήθελα να απαντησω στον οδηγό του τρόλεϊ. Καταρχάς δεν μπορω να καταλάβω για ποιαν Ελλάς του 2011 μιλάτε. γιατι εγω αυτή την στιγμή βλέπω ουτε λιγο ουτε πολυ μια Ελλας του '60.
Συνεχίζοντας θα ήθελα να απολογηθω για την σκληρή γλώσσα που χρησιμοποίησα, συμπληρώνοντας μόνο πως αυτά είναι τα λιγοτερα που θα ακουσετε απο τους απλους πολιτες που ταλαιπωρειτε καθημερινώς. Τα όποια δικαιώματα λέτε ότι διεκδικείτε στο δημόσιο, που η δουλεία εκεί ειναι εξασφαλισμένη, εγω στον ιδιωτικό τομέα, προσπαθω με νυχια και με δόντια να αποκτήσω. Εχετε επίγνωση του πόσοι άνθρωποι έχουν απολυθεί εξαιτίας των δικών σας απεργιών? Γιατί δεν απεργείτε λοιπον τα Σαββατοκύριακα? Οσο για χαμηλό επίπεδο, ας μιλήσουμε λίγο και γι'αυτό. που οι πλειοψηφία των οδηγών κάθε άλλο παρα ενδιαφέρεται για τους επιβάτες τους. Συγκεκριμένο περιστατικό μου έχει τύχει, να περιμένω στην στάση, να κάνω νόημα στον οδηγό να σταματήσει και να ανεβάζει επιδεικτικά το κω*******ο του και να φευγει. Για πειτε μου λοιπον για ποια παιδεία μιλάμε. Οπως βλέπετε δεν μπορουμε να τα έχουμε όλα. Συμβιβαστείτε λοιπόν με τις αλλαγές που αποφασίζει η κυβέρνηση (ιδιωτικοποίηση) όπως συμβιβαστήκαμε και εμεις ( αυξηση εισιτήριων). Μακάρι πραγματικά όλοι να έχουνε δουλεια να δουλευουνε. Προσοχή λοιπόν γιατι ο κόμπος εφτασε στο χτένι κ οι πολιτες δεν θα αντέξουνε για πολυ. Λυπάμαι αν έθιξα την υπόληψη σας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!