Αντί να ευχαριστήσετε τους υπαλλήλους που σας εξυπηρέτησαν με το να επικοινωνήσουν με φαξ με το κατάστημα που τηρείτε το λογαριασμό σας, προκειμένου να διασφαλίσουν την ταυτοπροσωπία όπως όφειλαν, βγαίνετε και διαμαρτύρεστε γιατί ;;; Επειδή έκαναν ό,τι έκαναν για να διασφαλίσουν εσάς, τον πραγματικό δικαιούχο του λογαριασμού, να σας προφυλάξουν από τυχόν κακόβουλη ενέργεια.
Ξέρετε κύριε «έξυπνε διαμαρτυρόμενε» πόσες ταυτότητες «γιαλαντζί» κυκλοφορούν στην αγορά που εκδίδονται σε χρόνο «μηδέν» και με ένα κλεμμένο βιβλιάριο καταθέσεων γίνονται αναλήψεις από διαφορετικά καταστήματα από αυτά που τηρούνται οι λογαριασμοί ακριβώς γιατί δεν υπάρχουν δείγματα υπογραφής σε αυτά ;;;;
Πριν λοιπόν πληκτρολογήσουμε την όποια «παπαριά» μας καλό είναι να σκεπτόμαστε και την αιτία για την οποία διαμαρτυρόμαστε.
Και αυτό σας το λέει κάποιος που επί 20 χρόνια ασχολείται με τέτοιου είδους απάτες.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ