Στον πάγο βάζει η Ρωσία την κατασκευή του αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, επικαλούμενη τα χρέη κυρίως της Βουλγαρίας, αλλά και της Ελλάδας.
Πάντως, η Μόσχα διέψευσε τα απανωτά...
Πάντως, η Μόσχα διέψευσε τα απανωτά...
δημοσιεύματα που υποστήριζαν ότι αποχωρεί οριστικά από το σχέδιο. Ο εκπρόσωπος της "Τρανσνιεφτ" Ίγκορ Ντεμίν, μιλώντας στο πρακτορείο ΡΙΑ-Νοβόστι, έκανε λόγο για "ελαχιστοποίηση" των εξόδων και όχι για αποχώρηση.
"Δεν σκοπεύουμε να διαλύσουμε την εταιρεία του σχεδίου, αλλά να ασχοληθούμε με την ελαχιστοποίηση των εξόδων", είπε ο Ντεμίν, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η Βουλγαρία έχει έως σήμερα το μεγαλύτερο χρέος στη διακρατική εταιρεία του αγωγού και "μετά από αυτήν σταμάτησε τη χρηματοδότηση και ο άλλος εταίρος, η Ελλάδα", με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση της Trans-Balkan Pipeline B.V. να γίνεται σήμερα μόνο από τη ρωσική πλευρά.
Σύμφωνα με τη ρωσική "Τρανσνιέφτ" το συσσωρευμένο χρέος της εταιρείας σε τρέχοντα έξοδα είναι 7,3 εκατομμύρια ευρώ και της Ελλάδας ανέρχεται σε 1,269 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Ντεμίν διέψευσε και σε άλλα ρωσικά ΜΜΕ δημοσιεύματα περί οριστικής αποχώρησης της Ρωσίας από το σχέδιο του Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, επιμένοντας ότι την Πέμπτη στη Ρώμη από ρωσικής πλευράς θα τεθεί στη συνεδρίαση των μετόχων του έργου σχέδιο μείωσης στο ελάχιστο του προσωπικού της εταιρείας και των αμοιβών των στελεχών της, καθώς και μείωσης όλων των διαχειριστικών-λειτουργικών εξόδων, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάσταση, που έχει διαμορφωθεί.
Μιλώντας στο ΙΤΑΡ-ΤΑΣΣ ο κ. Ντεμίν είπε ότι κανείς δεν συζητά κλείσιμο της εταιρείας και του σχεδίου, ούτε πολύ περισσότερο προγραμματίζει διοχέτευση φορτίων πετρελαίου σε γειτονικούς αγωγούς, αλλά οπωσδήποτε το θέμα των χρεών θα τεθεί επιτακτικά
"Δεν σκοπεύουμε να διαλύσουμε την εταιρεία του σχεδίου, αλλά να ασχοληθούμε με την ελαχιστοποίηση των εξόδων", είπε ο Ντεμίν, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η Βουλγαρία έχει έως σήμερα το μεγαλύτερο χρέος στη διακρατική εταιρεία του αγωγού και "μετά από αυτήν σταμάτησε τη χρηματοδότηση και ο άλλος εταίρος, η Ελλάδα", με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση της Trans-Balkan Pipeline B.V. να γίνεται σήμερα μόνο από τη ρωσική πλευρά.
Σύμφωνα με τη ρωσική "Τρανσνιέφτ" το συσσωρευμένο χρέος της εταιρείας σε τρέχοντα έξοδα είναι 7,3 εκατομμύρια ευρώ και της Ελλάδας ανέρχεται σε 1,269 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Ντεμίν διέψευσε και σε άλλα ρωσικά ΜΜΕ δημοσιεύματα περί οριστικής αποχώρησης της Ρωσίας από το σχέδιο του Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, επιμένοντας ότι την Πέμπτη στη Ρώμη από ρωσικής πλευράς θα τεθεί στη συνεδρίαση των μετόχων του έργου σχέδιο μείωσης στο ελάχιστο του προσωπικού της εταιρείας και των αμοιβών των στελεχών της, καθώς και μείωσης όλων των διαχειριστικών-λειτουργικών εξόδων, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάσταση, που έχει διαμορφωθεί.
Μιλώντας στο ΙΤΑΡ-ΤΑΣΣ ο κ. Ντεμίν είπε ότι κανείς δεν συζητά κλείσιμο της εταιρείας και του σχεδίου, ούτε πολύ περισσότερο προγραμματίζει διοχέτευση φορτίων πετρελαίου σε γειτονικούς αγωγούς, αλλά οπωσδήποτε το θέμα των χρεών θα τεθεί επιτακτικά
news247.gr