tromaktiko: Το... χάραγμα του Θηρίου

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Το... χάραγμα του Θηρίου



Αγνώριστος έχει γίνει ο γνωστός Ελληνας ράπερ Κώστας Δρακούλας μετά τη χειρουργική επέμβαση στο στομάχι που έκανε και είχε ως αποτέλεσμα να χάσει...



 εκατόν σαράντα κιλά! Παρ’ όλα αυτά, φίλοι και γνωστοί συνεχίζουν να τον φωνάζουν Θηρίο, το παρατσούκλι με το οποίο έγινε γνωστός, παρά τη μεγάλη αλλαγή στην εξωτερική του εμφάνιση.

Σήμερα, ο γνωστός ράπερ δηλώνει ενθουσιασμένος με την αλλαγή του αλλά και με το νέο, επιχειρηματικό ξεκίνημά του. Ο γνωστός καλλιτέχνης άνοιξε ένα μαγαζί για καλλιτεχνικό tatoo στη λεωφόρο Θηβών, στο Αιγάλεω, καθώς η αγάπη του για τα τατουάζ είναι δεδομένη.

- Πώς αποφάσισες να κάνεις αυτήν την επιχείρηση;
Δηλώνω καλλιτέχνης και όχι επιχειρηματίας. Το λέω αυτό για να μη νομίσετε ότι παρατώ το τραγούδι και τον στίχο, με τα οποία ασχολούμαι αρκετά χρονιά. Ανέκαθεν όμως, το τατουάζ με μάγευε και έχω ξοδέψει μια περιουσία για να το κάνω παντού στο σώμα μου. Εχω πάνω από τριάντα μεγάλα τατουάζ. Ανοιξα λοιπόν τον δικό μου χώρο γιατί έχω αποφασίσει να δραστηριοποιούμε και να βγάζω χρήματα με πράγματα που αγαπώ. Μου αρέσει η συγκεκριμένη τέχνη, είναι το χόμπι μου και είπα να το κάνω και επάγγελμα.

- Πόσους πελάτες έχεις την ημέρα;
Τον χειμώνα μια καλή μέρα μπορεί να έχει δέκα πελάτες που θα κάνουν tattoo και μια άσχημη ημέρα να έχει μόνο τρεις. Οσο όμως πλησιάζει το καλοκαίρι, αυξάνεται η δουλειά μου. Με γνωρίζουν κιόλας, γιατί, μην ξεχνάτε, το μαγαζί μου είναι καινούργιο, το άνοιξα πριν από δύο μήνες.

- Γιατί επέλεξες το Αιγάλεω;
Αγαπώ αυτήν την περιοχή γιατί έχω γεννηθεί στα δυτικά προάστια και συγκεκριμένα στο Πέραμα. Θα μπορούσα οπουδήποτε να ανοίξω την επιχείρησή μου, αλλά προτίμησα το Αιγάλεω γιατί μου αρέσει η περιοχή, τη γνωρίζω και με γνωρίζουν πολύ καλά. ;

- Γυναίκες ή άνδρες είναι οι περισσότεροι πελάτες σου;
Και τα δύο φύλα. Εκείνο που πραγματικά μου κάνει εντύπωση είναι ότι στο παρελθόν όσοι έκαναν ένα τατουάζ φρόντιζαν να είναι σε σημείο που να μη φαίνεται. Σήμερα, οι πελάτες μου, που είναι από διαφορετικούς χώρους, όπως από τράπεζες και δημόσιοι υπάλληλοι, επιζητούν σημεία εμφανή, όπως ο λαιμός, οι καρποί των χεριών τους, τα δάχτυλα, ακόμα και οι παλάμες τους! Μόνον οι ένστολοι, όπως αστυνομικοί, πυροσβέστες και οι μόνιμοι αξιωματικοί, «χτυπούν» το τατουάζ σε σημεία που δεν είναι εμφανή.

- Το τατουάζ μπορεί να είναι και ένα μικρό έργο τέχνης;
Σαφέστατα με τις σημερινές τεχνικές μπορεί να είναι ένα μικρό έργο τέχνης. Σήμερα, χρησιμοποιούμε εκπληκτικές αποχρώσεις χρωμάτων, ρεαλιστικές και τρισδιάστατες τεχνικές, καθώς και φωτογραφικές. Δεν έχουν καμία σχέση με την παλαιά τεχνική με το μαύρο περίγραμμα. Γι’ αυτό κυριολεκτώ λέγοντας ότι είναι ένας μικρός πίνακας ζωγραφικής. Οι συνεργάτες μου είναι καταξιωμένοι γραφίστες με μεγάλη εμπειρία στον χώρο.

- Πόσο κοστίζει ένα tattoo;
Ενα μόνιμο τατουάζ ξεκινά από πενήντα ευρώ και μπορεί να φτάσει μέχρι και τις τρεις χιλιάδες ευρώ, όταν καλύπτει ένα αρκετά μεγάλο σημείο του σώματος.

- Πόσος χρόνος χρειάζεται για να ολοκληρωθεί ένα tattoo;
Αν κάνεις ένα μονόγραμμα, είναι περίπου είκοσι λεπτά, υπάρχουν όμως τα μεγάλα tattoo που μπορεί να χρειαστούν τρία ραντεβού με πέντε ώρες το καθένα. Είχα έναν πελάτη που ήθελε να του σχεδιάσουμε τον Ναό της Αγία Σοφίας σε ολόκληρη την πλάτη του.

- Γιατί την Αγία Σοφία;
Ο συγκεκριμένος ήταν φανατικός ΑΕΚτζής και λάτρης της Κωνσταντινούπολης. Αυτό ζήτησε και έπρεπε οι ειδικευμένοι συνεργάτες μου να το πραγματοποιήσουν. Το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό.

- Πότε γίνεσαι… θηρίο;
Οταν δεν έχω κοιμηθεί καλά. Οταν νευριάζω, φωνάζω και δεν μπορώ να το ελέγξω.


ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ

Φουρέιρα, Μαρτάκης και Ιερεμίας jr

- Επώνυμους πελάτες έχεις;
Η πρώτη μου ήταν η Ελένη Φουρέιρα. Εχει έρθει και έχουμε δει μαζί κάποια σχέδια, αλλά δεν έχουμε καταλήξει στο σημείο που θα τα κάνει. Επειτα, είναι ο Κώστας Μαρτάκης, που το φοβάται λίγο και είναι θέμα χρόνο να τον πείσω. Και τώρα έχω εδώ τον νεαρό καλλιτέχνη Γιάννη Ιερεμία, τον γιο του παλαιού συνθέτη Τέρη Ιερεμία, που έκανε τατουάζ στο χέρι του τα αρχικά γράμματα από τα ονόματα του πατέρα του και της μητέρας του.

- Για τον πόνο έχεις κάτι που προσφέρεις στους πελάτες;
(γελάει…) έχω κάνει παραγγελιά σοκολατάκια και γλειφιτζούρια με τη φίρμα μου ΘΗΡΙΟ, που θα γλυκάνουν τον πόνο τους, που στην πραγματικότητα δεν υπάρχει. Σας έπεισα τώρα;

Θα το σκεφτούμε… Καλή επιτυχία Θηρίο!



espressonews.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!