tromaktiko: Σχετικά με το " Ενα μεγάλο Μπράβο στην Εθνική Τράπεζα"

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με το " Ενα μεγάλο Μπράβο στην Εθνική Τράπεζα"



Συγχαρητήρια στην Εθνική Τράπεζα που λειτουργεί έτσι.  Εγώ παρακαλάω την EMPORIKI CRΕDICOM εδώ και 2 μήνες...
να με βάλει στο πρόγραμμα αναβολής 3 δόσεων δανείου που έχει και η οποία επίμονα αρνείται. Να ενημερώσω ότι δεν έχω καθυστερήσει ποτέ δόση δανείου, είναι ενήμερο το δάνειο μέχρι σήμερα και εγώ το ζήτησα αυτό για να μην βρεθώ στην θέση να το καθυστερήσω λόγω της καθυστερημένης καταβολής του μισθού μου απο την εργασία μου!!
Υπάρχουν τράπεζες και τράπεζες.Άλλες λειτουργούν με λογική και ανθρωπιά και άλλες κοιτάνε μόνο το συμφέρον τους!!
Επίσης και η ALPHA BANK είναι υποδειγματική στην αντιμετώπιση των πελατών τις που αντιμετωπίζουν τέτοια θέματα και βοηθάει πάρα πολύ!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!