tromaktiko: Απάντηση στο: "Δρόμους στα Γιάννενα, δρόμους στην Αθήνα"

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο: "Δρόμους στα Γιάννενα, δρόμους στην Αθήνα"



Η απάντησή σου http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_2170.html#more απλά επιβεβαίωσε αυτά που έγραψα. Γράφεις: "Καλυτερα ειναι με βαση το οπου πας πληρωνεις". Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ είπα κι εγώ.
Προφανώς δεν έχεις καταλάβει καλά τους όρους της σύμβασης της Ιονίας Οδού. Λέει με απλά λόγια: το Κράτος (δηλαδή εμείς) δίνουμε στην Κοινοπραξία (δηλαδή στον ιδιώτη) το δικαίωμα να εισπράττει διόδια (δηλαδή φόρους) από έναν ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ, ΒΟΙΩΤΙΑ, ΦΘΙΩΤΙΔΑ για να φτιάξει αυτός το δρόμο που ενώνει Αντίρριο με Γιάννενα. Δηλαδή όποιος μένει Αθήνα, Θήβα, Χαλκίδα, Λειβαδιά, Καμένα Βούρλα, Λαμία και χρησιμοποιεί αυτό το δρόμο θα πληρώνει για ένα δρόμο που μπορεί να μην περπετήσει ποτέ του. Εγώ (κι εσύ, με βάση αυτά που γράφεις) συμφωνώ ότι "είναι καλύτερα να πληρώνεις με βάση το όπου πας". Αλλά εγώ δεν πάω στα Γιάννενα. Και ο δρόμος Αθήνα-Λαμία είναι σχεδόν έτοιμος. Και η τρέλα στη σύμβαση του Σουφλιά είναι ότι τα 58χλμ που του λείπουν θα τα φτιάξει, λέει, το Κράτος (δηλαδή εμείς από τους φόρους μας), για να παραδοθεί ΕΤΟΙΜΟΣ ο δρόμος στον ιδιώτη, έτσι ώστε αυτός ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ. Και τα διόδια, δεν είναι μόνο στην Εθνική Οδό. ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΑΡΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ, ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ.
Μήπως κατάλαβες τώρα το παράλογο;

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!